با حضور اُستاندار و جمعی از مدیران اُستانی

بررسی مشکلات منطقه صعب العبور ، سخت گذر ، کوهستانی و سیل زده پهنوک در شهرستان بهمئی و خبرهای خوب استاندار برای مردم این منطقه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برطرف نمودن مشکل جاده، آب آشامیدنی و نبود پزشک در منطقه صعب العبور ، سخت گذر ، کوهستانی و سیل زده پهنوکِ شهرستان خبر داد.
کد خبر : 39020
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 18:58

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل اُستان ، مسئولان شهرستانی و کارشناسان از منطقه صعب العبور ، سخت گذر ، کوهستانی و سیل زده پهنوک در بهمئی بازدید کرد و به منظور رفع مشکلات این منطقه دستورات لازم را ارائه کردند.

سید علی احمدزاده با بیان اینکه مسیر و محور ارتباطی مهمترین دغدغه و خواسته مردم منطقه پهنوک است از در حال اجرا بودن عملیات ساخت جاده این منطقه در حال حال حاضر خبر داد و با اشاره به اینکه ، برای تامین اعتبار این طرح تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا زمستان امسال راه و محور ارتباطی اصلی این منطقه تکمیل و آسفالت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از مشکلات منطقه پهنوک را نبود آب آشامیدنی پایدار ذکر کرد و افزود : باید با تدبیری درست و کارشناسی شده از طریق سد کوثر به این منطقه آبرسانی شود و با حضور متخصصین برای این منطقه شبکه آب پایدار طراحی شود و در آینده برای تامین اعتبار آن با مرکز کشور رایزنی خواهیم کرد.

وی در ادامه به مشکلات دیگر مناطق اُستان در مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و با بیان اینکه ، علاوه بر پهنوک ، در ۲۰ کیلومتری شهر یاسوج مردم مناطق پراشکفت و دشت‌روم با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند که در تلاشیم تا دو سال آینده این مشکلات برطرف شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای شبکه آب لیکک ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و به ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است ادامه داد : از محل سفر رئیس جمهور ۳ هزار میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت که برای اُمور زیربنایی از جمله محورهای ارتباطی ، گاز، طرح های آبرسانی و محرومیت زدایی در استان هزینه خواهد شد و تا یکی دو سال آینده شاهد توسعه مطلوبی در مناطق مختلف اُستان خواهیم بود.

در این دیدار اُستاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش های مختلف منطقه پهنوک بازدید کردند و علاوه بر شنیدن پیشنهادات ، انتقادات و نظرات مختلف اهالی با مسئولان به ارائه راه حل برای رفع مشکلات موجود اهالی پرداختند.

گفتنی است شهرستان بهمئی با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۷۲ روستا در ۳۰۰کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.