۰ نظر
۱۵۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

 برنامه های نمایشی بزرگداشت سوم خرداد تشریح شد

محمدعلی پیرسبزی برنامه های نمایشی بزرگداشت سوم خرداد را تشریح کرد
کد خبر : 7778
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 13:47

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،محمدعلی پیرسبزی گفت:در راستای ارج نهادن به حماسه آزاد سازی خرمشهر اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان باهمکاری انجمن نمایش استان نمایش های موضوعی متناسب با حماسه آزادسازی خرمشهر اجرا نمودند.

 مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدحماسه سوم خرداد را برگ زرینی از تاریخ پر زرق و برق هشت سال دفاع مقدس دانست وآن پیروزی افتخار آمیز را به همه ملت ایران به ویژه افتخار آفرینان آن روز تبریک گفت.

این مسئول فرهنگی در ادامه سخنان خود رسالت خود را در این نهاد احیا ،نشر وترویج فرهنگ دفاع مقدس در قالب های مختلف هنری بیان نمود وهنر وقالب های هنری چون نمایش،شعر،نقاشی ،خوشنویسی،موسیقی وسایر موارد در این راستا نهایت تلاش خود را می نماییم.

در این استان در همه شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در راستای بزرگداشت این روز میمون ومبارک داشتند که به مواردی از آنهااشاره می نمایم.

وی درپایان گفت:نمایش خیابانی سرود خرمشهر به کارگردانی رضا علی پور از گروه تئاتر رها گچساران ،نمایش خیابانی عباس به کارگردانی ثارالله آذریتون از گروه تئاتر وار در یاسوج ونمایش خیابانی روز سوم به کارگردانی فردین یزدانی از گروه تئاتر هلیا در یاسوج به روی صحنه میروند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.