۰ نظر
۱۲۳ بازدید

برپایی نمایشگاه تجسمی فجر انقلاب در شهرستان بهمئی

نمایشگاه تجسم فجر در شهرستان بهمئی با مجموعه آثار تجسمی در زمینه های نقاشی،طراحی،عکاسی،خوشنویسی،پوستروتصویرسازی برگزار گردید.
کد خبر : 68839
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 10:26

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، نمایشگاه تجسم فجر انقلاب (تجسم فجر)در شهرستان بهمئی با مجموعه آثار تجسمی در زمینه های نقاشی،طراحی،عکاسی،خوشنویسی،پوستروتصویرسازی افتتاح گردید.

افتخاری زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مقوله هنر های تجسمی را از مهمترین مقوله های معرفتی جهت انتقال مفاهیم و ارزش ها به جامعه هدف دانست و گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی استان مثل همیشه با طرح ایده وخلق آثار هنری بی نظیر نسبت به انتقال اهداف و پیامدهای به نسل نوجوان و جوان آثار خوبی را به تصویر کشاندند که امروزمجموعه ای از بهترین آن ها در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری فجر شهرستان بهمئی به نمایش گذاشته شد که چشم هر بیننده ای رابه خود خیره می کند.

وی گفت: این نمایشگاه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت هنری و سینمایی این اداره کل برگزار گردید و آثار برگزیده شده هنرمندان استان را در این نگار خانه به نمایش گذاشتند.

صادق خاک نژاد معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاح این نمایشگاه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) و تقدیر و تشکر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان، این نمایشگاه را چکیده آثار هنرمندان در جشنواره فجر امسال دانست.

این مسئول فرهنگی افزود: تدارک لازم برای برگزاری این نمایشگاه در چهار شهرستان استان(یاسوج،گچساران،بهمئی،دهدشت) در نظرگرفته شده و بازدید برای عموم آزاد است.

افتخاری زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: این نمایشگاه در روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵در نگار خانه مجمتع فرهنگی هنر فجر شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان و مسئولین شهرستانی افتتاح و به مدت چهار روز برقرار می باشد.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.