۰ نظر
۴۴۱ بازدید

مسلم مختاری

برپایی نمایشگاه دست ساخته ها وکارآفرینی دانش آموزان در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی +تصاویر

دانش آموزان دبستان انصار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، با برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌ها و وسایل کمک آموزشی به نمایش خلاقیت و توانایی خود پرداختند.
کد خبر : 27549
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 1:55

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ، در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان دبستان انصار شهر لیکک گفت: در این نمایشگاه که با هدف معرفی خلاقیت‌ها و توانمند سازی دانش آموزان با همکاری فرهنگیان و معلمان این مرکز برپا شده، دست سازه‌های ۱۰۰ نفر از این دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.

غلامعلی مویدی ، با بیان اینکه ۱۰۰ نفر دانش آموز مقطع ابتدائی در ۱۰ محور گوناگون فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشتند افزود : در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر از وسایل کمک آموزشی با هدف تقویت حس تعاون و تعامل بیش از پیش، ارتباط قوی بین دانش‌آموزان و ارتقای روحیه شاد و افزایش تلاش آنان به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه ، دانش آموزان این مدرسه برای دستیابی به بالاترین حد توانایی‌های علمی و فنی خود به توجه ویژه نیاز دارند و این نمایشگاه نشان دهنده عملکرد موفق و توجه جدی به توانایی‌های این دانش آموزان در این شهرستان است گفت: هدف از برگزاری این برنامه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان ، انجام کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان است.

سید زاهد افتخاری زاده مدیر دبستان انصار شهر لیکک ، گفت: در این نمایشگاه ، دانش آموزان در زمینه دروس مختلف دبستان ، توانایی و خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و علاوه بر ساخت وسایل کمک آموزشی، با انجام آزمایشات مختلف، به پژوهش‌های علمی پرداختند.

دست بافته‌های کسب وکار، دست ساخته‌های هنری گل و گیاه ، دست سازه و کار آفرینی ، پوشاک و غذا‌ها از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در دبستان انصار شهر لیکک واقع در خیابان امام خمینی (ره) دایر است و در راستای فعالیت‌های علمی برپا شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.