۰ نظر
۱۸۵ بازدید

معاونت توسعه فناوری ومطالعات سینمایی ؛

برچسب وطن‌فروشی از چهره منافقین پاک نمی‌شود

قادر آشنا گفت:دشمنان باید بدانند هرکس از منافقین حمایت کند روزی هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر : 55479
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 13:33

قادر آشنا به عنوان مدیرکل جدید هنرهای نمایشی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از  صبح زاگرس، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در مصاحبه در خصوص جنایت های منافقین خلق گفت: این منافقین با همدست شدن با صدام ، با حمله به مرزهای ایران در فکر و خیال تصرف ایران اسلامی آنهم در ۴۸ ساعت بودند اما با قدرت ارتش و سپاه مواجه شدند و هزاران نفر از این منافقین به هلاکت رسید.

وی ادامه داد:عملیات مرصاد با رهبری و هدایت سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۶۷ علیه ایران اسلامی شکل گرفت که در نهایت، سربازان ارتش و سپاه اسلام، بر منافقین پیروز شد.

آشنا در ادامه افزود:منافقین وطن‌ فروش و خائن ایام هشت سال جنگ تحمیلی را در کنار ارتش صدام بودند و وقتی با پذیرش قطعنامه روبه‌رو شدند با هدایت آمریکا و تشویق حزب بعث برای فتح تهران با توپ و تانک اهدایی صدام به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی با نام عملیات “فروغ جاویدان” یورش بردند که در مرصاد کل توان نظامی و عملیاتی آنها با رشادت رزمندگان اسلام نابود شد.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با اشاره به خود فروشی برخی وطن فروشان داخلی گفت:هنوز برخی در داخل که دل به شرارت‌های منافقین بسته‌اند اعدام منافقین در سال ۶۷ و مجازات‌های آنها را در عملیات مرصاد برنمی‌تابند و به دنبال راهی هستند که یک توجیه حقوق بشری پیدا کنند تا زبان به مذمت امام و انقلابیون رشید آن روزگاران بگشایند.

آشنا ادامه داد:کشورهای حامی منافقین باید هزینه این حمایت را بپردازند و صدام با مرگ فجیع خود اولین کسی بود که این هزینه را پرداخت و دشمنان در منطقه، اروپا و آمریکا بدانند هر کس از منافقین حمایت کرده و می‌کند روزی هزینه این حمایت را باید بپردازد و ملت ایران هیچگاه از یک قطره خون از خون‌های ۱۷ هزار شهید ترور نخواهد گذشت.

وی تصریح کرد: نظام و ملت امروز به میزانی از اقتدار رسیده‌اند که پاسخ هر شرارت تروریستی را قاطعانه می‌دهند و اقدام غرورانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابودی مقر تروریست‌ها در خاک سوریه نشان از همین اقتدار ایران اسلامی دارد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.