با حضور فرماندهی سپاه فتح صورت گرفت؛

داود طلوعی مطلق

برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج بهمئی+تصاویر

در مراسمی با حضور سردار خرمدل فرماندهان سابق و جدید بهمئی تکریم و معارفه شدند.
کد خبر : 3963
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 17:05

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح زاگرس ؛صبح امروز در نشستی که با حضور فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شورای اداری و تامین بهمئی برگزار شد،فرماندهان سابق و جدید تکریم و معارفه شدند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست گفت:وقتی خدا توفیق داد خدمت مردم ولایتمدار بهمئی باشیم، با توکل به خدا کار خود را با برگزاری یادواره شهدای بخش ممبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان شروع کردیم.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده تصریح کرد:در مجموع ۷۴ یادواره شهدا در سطح شهرستان اجرا کردیم تا شهرستان را برای یک رخداد بزرگ فرهنگی آماده کنیم که سردار خرمدل فرمودند به تعبیر سردار سلامی یادواره ای با عظمت و شکوه ایل بهمئی ندیدم و از قبل آن یادواره توانستیم امکانات و برکات زیادی برای شهرستان به ارمغان بیاوریم.

وی گفت:چندین نشست با معتمدین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی داشتیم ،در سال ۹۷ و ۹۸ برپایی موکب شهدای بهمئی را در استان خوزستان داشتیم که روزانه غذای گرم به میزان ۵ هزار نفر داشتیم.

پسنده افزود:در بخش سازندگی ۱۰ هزار بسته معیشتی با عنایات سردار فرماندهی سپاه فتح بین مردم شهرستان در قالب رزمایش کمک های مومنانه توزیع کردیم.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار بسته بهداشتی و آموزشی طی ۶ مرحله به همراه ۳۰ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان توزیع کردیم.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خاطرنشان کرد:در سطح شهرستان ۷۴ مسکن مددجویی با بهترین کیفیت تقدیم نیازمندان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی کردیم.

وی گفت:۲۰۰ چشمه بهداشتی و ۳۲۰ واحد مسکونی را گازکشی کردیم.

پسنده افزود:در حوزه سلامت ۹ اردوی جهادی به صعب العبور ترین مناطق شهرستان اعزام کردیم،در روستای پهنوک تنها دو مرتبه رفتیم و خدمات خوبی به مردم اعزام کردیم .

وی ادامه داد: ۱۰۱مورد جهیزیه تقدیم مردم شهرستان نمودیم و با برقراری پل ارتباطی با معتمدین شهرستان بهمئی و خیرین خارج از استان، شرکت نفت و نیروی دریایی کمک های خوبی در راستای ارتقای معیشتی و مسائل فرهنگی کمک گرفتیم.

پسنده گفت:بخشی از تجهیزات و امکانات ناحیه را از خیرین و معتمدین دریافت کردیم و یک ناحیه پرنشاط و با انرژی آماده جانفشانی در راه نظام و انقلاب است.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت:از همه مسئولان شهرستان،شورای تامین و اداری و امام جمعه و فرماندار شهرستان ،بسیجیان،فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت، شهرداری و اعضای شورای شهر،ناجا و هیئت های مذهبی،ستاد عتبات عالیات ،اصحاب رسانه و ستادهای اقامه نماز جمعه و امر به معروف و نهی از منکر که در این مدت نهایت همکاری را با سپاه پاسداران شهرستان داشتند،تقدیر و تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه فتح در این نشست از تلاش های سرهنگ پاسدار باقر پسنده تقدیر و تشکر کرد و گفت:از تلاش و زحمات چند ساله ایشان تقدیر و تشکر می کنیم و اعلام رضایت دارم از زحماتی که کشید و امروز سرگرد محمدی را برای سکانداری فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان بهمئی انتخاب و معارفه می کنیم که از ایشان حمایت می کنیم .

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار باقر پسنده تجلیل و حکم انتصاب سرگرد علی محمدی به وی داده شد.

تصاویر تکملی خبر:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.