مسلم مختاری

برگزاری اردوی جهادی بسیج کارمندان و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی

اردوی جهادی یک روزه به مناسبت هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 3 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان استان و شهرستان بهمیی در منطقه سرآسیاب بهمیی برگزار شد.
کد خبر : 65220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 18:53

برگزاری اردوی جهادی بسیج کارمندان و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی

اردوی جهادی یک روزه به مناسبت هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان استان و شهرستان بهمیی در منطقه سرآسیاب بهمیی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اردو با مراسم عطر افشانی گلزار شهدای منطقه و سرکشی از خانواده معظم شهدا منطقه شروع شد و در ادامه معاینه و ویزیت رایگان اهالی روستا و توزیع دارو رایگان مورد نیاز اهالی روستا به تعداد ۳۰۵ نفر صورت گرفت.

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: واکسیناسیون تمام دام و طیور منطقه، توزیع بسته های حمایتی بین اهالی روستا ۷۶ خانوار ، توزیع نوشت افزار  بین دانش آموزان روستا ۲۷ دانش آموز،توزیع بسته های بهداشتی، توزیع چفیه و پرچم بین دانش آموزان و تعدادی از اهالی روستا ۲۵۰ عدد از دیگر خدمات انجام شده در این اردوی یک روزه به سرآسیاب بود.

سرهنگ تندپور  افزود: همچنین تعمیر و بهسازی حیات مسجد روستای تل طلا، اعزام اکیپ جوشکاری برای جوشکاری و تعمیر وسایل اهالی در صورت لزوم،اعزام اکیپ لوله کشی و تعمیرات، خدمات مشاوره احکام و مسائل روز، مشاوره خانواده و مامایی و پیگیری مشکلات عمومی و عام المنفعه روستا از جمله آب، گاز و راه و  دیگر موارد نیز انجام شد.

وی گفت: برگزاری میز خدمت جهادی با حضور مدیران در مسجد، برگزاری جلسه جمع بندی و ارائه نقطه نظرات اهالی روستا و مسولین و تهیه مصوبات سفر از دیگر اقدامات این برنامه بود.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مدیران کل و مدیران شهرستان بهمیی که شخصا در اردوی جهادی یکروزه حضور داشتند تقدیر و تشکر بعمل می آید و از مدیرانی که حضور نیافتند و نماینده تام الاختیار معرفی نکردند گلایه مند هستیم.

وی از گروه پزشکی با محوریت گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان و آقای مردانی مسول گروه قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود که مسولین نهایت همکاری را با بسیج ادارات و کارمندان استان که هدف آن کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان می باشد را داشته باشند.

مجموعه بسیج ادارات استان شامل ؛ کمیته امدادحضرت امام خمینی ره استان ، جمعیت هلال احمر، بهزیستی استان ، دانشگاه علوم پزشکی ، بسیج دانشجویی استان ، فرماندار بهمئی ، بخشداری سرآسیاب یوسفی دامپزشکی استان ، منابع طبیعی استان و اداره فنی و حرفه ای بهمئی در این اردوی یک روزه مشارکت داشتند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.