برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق شهرستان بهمئی

اردوی جهادی یک روزه مشترک اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی و بسیج مهندسین کشاورزی در روستاهای بخش سرآسیاب بهمئی
کد خبر : 67289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 21:45

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،اردوی جهادی یک روزه مشترک اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی و بسیج مهندسین کشاورزی در روستاهای بخش سرآسیاب بهمئی برگزار شد.

 

مهندس شاهین فتاحی ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست های قرارگاه محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور ، اردوی جهادی دامپزشکی در منطقه محروم و کم برخوردار روستاهای پات پات، دالون و منیزور از توابع بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی برگزار گردید.

 

وی گفت : در این اردوی یک روزه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی شامل ایمن سازی جمعیت دامی سبک و سنگین بر علیه بیماری تب برفکی به تعداد ۲۵۰۰ راس ، واکسیناسیون طیور بومی بر علیه نیوکاسل به تعداد ۱۵۰۰ قطعه ، توزیع رایگان بسته های دارویی ، معاینه و ویزیت دام و طیور بیمار توسط اکیپ های جهادی این اداره ارائه گردید.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی از برگزاری کلاس آموزشی ترویجی در روستای پات پات خبر داد و گفت : ارائه آموزش های چهره به چهره در خصوص بیماری های مشترک بین انسان و دام ، بهداشت فرآورده های خام دامی ، بهداشت دام و جایگاه دام توسط کارشناسان این اداره نیز ارائه گردید.

 

مهندس شاهین فتاحی ادامه داد : اردو های جهادی دامپزشکی با قوت تا پایان سالجاری در سایر نقاط محروم و کم برخوردار شهرستان بهمئی نیز ادامه خواهد داشت.

 

سرگرد پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم در این بازدید از اقدام دامپزشکی شهرستان تشکر و عنوان کرد: همکارن عزیزم در اداره دامپزشکی با تعامل بسیار خوبی که همیشه با مجموعه سپاه و بسیج مهندسین کشاورزی دارند از ابتدای سال تاکنون ۷اردوی جهادی مشترک و ارائه خدمات مختلفی از سوی اداره دامپزشکی به جامعه عشایری و دامداران داده شد که امیدواریم ادامه هم داشته باشد.

 

سرگرد پاسدارجهانگیر آشنا افزود: این گروه جهادی دامپزشکی با هدف پیشگیری از بیمارهای دامی و امراض مشترک بین انسان و دام و ارتقاء سطح آگاهی عمومی بهره برداران و دامپروران مناطق روستایی در مقابله و مهار بیماری‌های دامی انجام گرفت.

 

قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سراسیاب یوسفی هم با تقدیر از حضور گروه جهادی دامپزشکی بیان کرد: روحیه بسیجی در هر لباسی خوش می درخشد و از این اقدام دامپزشکی و بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان تشکر می کنیم.

 

این گروه جهادی به سه روستای مختلف بخش سراسیاب یوسفی از توابع شهرستان بهمئی خدمات مختلف ارائه دادند و مردم از این اقدام آنها تشکر کردند و خواستار حضور مداوم این گروه جهادی شدند.

فاضل ریحان نسب: خبرنگار عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دامداران جمعه , 22 دی 1402 - 7:42

جا داره از زحمات برادر ریحان نسب تقدیر و تشکر شود

فاضل ریحان نسب شنبه , 23 دی 1402 - 15:30

از اینکه دامداران عزیز از عملکرد اینجانب رضایت دارن برایم مسرت بخش میباشد