جشن بزرگ شکوه ایران زمین در شهرستان مارگون باحضور پرشور مردم برگزارشد.

به مناسبت ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی جشن باشکوهی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهرستان برگزار گردید.
کد خبر : 68289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 21:33

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون گفت:به مناسبت ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی جشن باشکوهی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهرستان برگزار گردید.

مصلحی از همکاری دستگاههای اجرایی،مردم ومسئولین استانی وشهرستانی که در این جشن باشکوه حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد واذعان داشت برنامه های دهه پرخیر وبرکت انقلاب در شهرستان مارگون وبخشهای تابعه برگزار خواهد شد و این مهم را حق مردم دانست.

فرماندار شهرستان مارگون نیز از همه مسئولین استانی وشهرستانی وشورای اداری در این جشن باشکوه تقدیر کرد.

اندرخور در ادامه به بخشی از خدمات دستگاه‌های مختلف فرهنگی واجرایی شهرستان مارگون اشاره وارائه آمار مطلوبی در این خصوص نمودند وخواهان خدمت رسانی مطلوب از سوی دستگاه‌های اداری شهرستان به مردم منطقه گردید.

وی در ادامه گریزی به بحث انتخابات وشرکت حداکثری مردم ودعوت همه آحاد مردم در امر انتخابات گردید. مختار اندرخور حضور مردم در پای صندوق های رای را تجدید میثاق مجدد مردم فهیم وانقلابی با شهدا وآرمانهای انقلاب دانست.

بهمنیار ضمن تقدیر از حضور مردم ،اشاره ای به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی این نظام در همه ابعادنمود وگفت: کشور ما و پیشرفته های بسیار چشمگیری که در عرصه های مختلف ایجاد شده همگی را مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب دانست.

وی همچنین اظهار داشت: ما باید نسبت به حفظ و حراست از مرزهای سرزمینمان و آرمانهای انقلاب تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

در ادامه این برنامه با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از قبیل طنز و تئاتر، شعر،سرود های انقلابی و همچنین اهدای جوایز به جوانان ونوجوانان و تلاشگران حوزه فرهنگ وهنر این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.