مسلم مختاری

جلسه اعتلا و ارتقا خانواده با موضوع عفاف و حجاب، اخلاق خانواده و اخلاق در فضای سایبر

مسئولان شهرستان بر توجه بیش از پیش به بانوان ، موضوع اخلاق ، توجه جدی به حجاب و عفاف تاکید کردند
کد خبر : 19486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 16:18

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا‏‪ امام جمعه شهر لیکک در جمع بانوان و با حضور برخی از اعضای شورای تامین با اشاره اینکه زنان در شهرستان بهمئی دیده نمی شوند گفت : علی رغم اینکه بانوان شهرستان بهمئی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری بسیار موفق هستند ، اما متاسفانه کمتر دیده میشوند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه خیلی از وظایف به دوش ادارات هست که بانوان می توانند در آن فعال باشند افزود : بیشتر بانوان از نقش خود در ادارات هیچ گونه اطلاعی ندارند.

وی با اشاره اینکه ساختمان حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی مکان بسیار مناسبی برای کارهای فرهنگی بانوان است گفت: باید از تمام ظرفیت بانوان در این مکان استفاده شود.

امام جمعه شهر لیکک، با اشاره به اینکه، تقویت مهارت ها ، درک متقابل و تفاهم در بین زوجین و خانواده ها باعث می‌شود تا خانواده ها بتوانند مشکلات زندگی را ساماندهی کنند گفت: با وجود چالش‌های بسیار در زندگی هنوز بهانه‌های زیبای بسیاری برای در کنار هم بودن وجود دارد، گاهی راز خوشبختی در ایجاد فرصت‌های دوباره است.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این نشست بر اعتلا و ارتقا جایگاه خانواده در شهرستان تاکید کرد و گفت: عفاف و حجاب، اخلاق خانواده و اخلاق در فضای سایبر امری ضروری و مهم است.

علی محمدی با تقدیر از بانوان شهرستان بهمئی و فعالیت های مختلف آنان خواستار مشارکت انان در برنامه ها و مناسبت های گوناگون برای افزایش نقش و مشارکت ویژه انان شد.

دادستان شهرستان بهمئی در این مراسم با اشاره به نقش مردم شهرستان بهمئی در مقاطع مختلف و وجود ظرفیت های مختلف در این شهرستان گفت: همه باید دست در دست دهیم و با عزم عمومی در راستای مبارزه با امور ضد فرهنگی گام برداریم و اموری را که دچار مشکل هستند اصلاح کنیم.

حبیبی منش از امادگی برای حمایت از موضوعات فرهنگی، توجه جدی به بحث های اجتماعی و همکاری با همه نهادها برای ارتقا جایگاه بانوان شهرستان خبر داد و افزود : خوشبختانه کار مفید و ارزشمندی طی این مدت صورت گرفته است.

بهزادی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این برنامه بر حفظ آرمانهای نظام و انقلاب تاکید کرد و از امادگی سپاه پاسداران و ناحیه مقاومت بسیج برای حمایت از بانوان و اشتغال زایی در حوزه های کارآموزی خبر داد.

مدیر اموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به نقش فرهنگیان شهرستان در ارتقا جایگاه های گوناگون گفت : حدود ۱۵۰۰ فرهنگی فعال و بازنشسته مشغول فعالیت هستند که هر کدام خدمات ارزنده ای را ارائه دادند، گرچه ممکن است مشکلاتی داشته باشند.

غلامعلی مویدی از نظارت کامل بر مدارس در زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: برنامه های مختلف فرهنگی در مورد حجاب و عفاف در مدارس اجرا شد.

در این مراسم جمعی از بانوان شهرستان بهمئی به بیان پیشنهادات، انتقادات و ارائه نقطه نظرات خود اشاره کردند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.