مسلم مختاری

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با موضوع انتخابات

جلسه شورای فرهنگ عمومی بهمئی با موضوع انتخابات و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 7925
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 19:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ، در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با موضوع انتخابات ، مشارکت گسترده ، اصلح گزینی و بصیرت سیاسی برگزار شد ، با گرامیداشت مناسبت های خردادماه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آزاد سازی خرمشهر ، گفت : تشویق مردم به حضور حداکثری ، جلوگیری از تخریب رقبا در تبلیغات و فضای مجازی در راستای ترغیب و تشویق عموم مردم جهت شرکت در انتخابات، تلاش مضاعف در راستای مشارکت مردم و برگزاریِ انتخاباتی پرشور و همچنین پرهیز از ضایع نمودنِ حق و حقوق دیگران باید در اولویت کار قرار گیرد.

جهانشاد طاعتی پور از برگزاری جلسات متعددی با حضور اصحاب رسانه و مسئولان برای دوری از تنش آفرینی و شناسایی نقاطِ قوت و رفع نقطه ضعف ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود : دغدغه مشارکت مردم در انتخابات باید در همه وجود داشته باشد و ان شاء الله مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی ضمن تشکر از تلاشهای اعضای شورای فرهنگ عمومی بهمئی در راستای انتخاباتی سالم و پرشور ، خاطرنشان کرد: به رسمیت شناختن شبکه‌‌های مردمی، توجه به فضای رسانه ای و مجازی، از مواردی است که باید مورد توجه قرار گرفته است و در این زمینه می‌‌توان از ظرفیت رسانه ها و مسئولان و تقویت موارد مذکور استفاده کرد.

امام جمعه شهر لیکک در این جلسه ، با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم در صحنه و انتخابات پشتوانه انقلاب و کشور است ، بر ضرورت تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت : حضور مردم در صحنه و انتخابات پشتوانه انقلاب و کشور است و بر این اساس شرکت در انتخابات ،یک وظیفه دینی و شرعی است و مردم ما ، بویژه جوانان باید با ایفای نقش در موضوعاتِ مختلفِ اجتماعی ،فضای سیاسی کشور را به سمت پیشرفت ، تعامل ، همبستگی و انسجام سوق دهند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی ، با بیان اینکه ، ایجاد یأس و ناامیدی از فضای جامعه در بین مردم و القاء ناکارآمدی انقلاب در برطرف کردن مشکلات از جمله اهداف دشمنان برای ضربه زدن به نظام است گفت: گرچه در برخی نقاط ، کاستی ها و ضعف هایی به چشم می خورد ، اما کشور عزیزمان ایران اسلامی بر اساس آمارهای ارائه شده در بسیاری از موضوعات پیشرفت های بسیار خوبی داشته که می توان با انتخاب اصلح ، بسیاری از مشکلاتِ باقیمانده و بر زمین مانده جامعه را مرتفع کرد.

وی با تشریح مزیت ها و نکات برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بر تمامی حکومت های جهان گفت: انتخابات پیش رو از ویژگی ها و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که مردم می توانند با تشخیص معیارهای کاندیداهای اصلح ، مشکلات پیش رویِِ این دوره از انتخابات را کاهش دهند و در سرنوشتِ آینده کشور نقشی تعینن کننده و مفید داشته باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این جلسه از مردم ، بویژه جوانان برای مساعدت و همکاری در راستای برگزاری انتخاباتی سالم دعوت کرد و گفت : خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در شهر و روستاهای دور و نزدیک ، زمینه انتخاباتی موفق از نظر سلامت فراهم خواهد شد.

حکمت الله سنایی به مردم شهرستان بهمئی قول داد که همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۱۳۹۸ برگزارشد تمام تلاش خود و مجموعه اداری را برای سلامت انتخابات به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.