۰ نظر
۱۴۷ بازدید

داودطلوعی مطلق

برگزاری طرح تلاوت های فاطمی توسط گروه سفیران کریمه اهل بیت(ع) در دبیرستان پسرانه شاهدشهیدجهان آرا گچساران

قران کریم برنامه های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های ان در زندگی خود استفاده کنیم قطعا محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهد داشت.
کد خبر : 50043
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 14:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی ، اورنگ نارکی گفت: طرح تلاوت های فاطمی توسط گروه سفیران کریمه اهل بیت(ع) در دبیرستان پسرانه شاهدشهیدجهان آرا گچساران بااستقبال خوب دانش آموزان برگزارشد.

​رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ضمن تقدیر و تشکر از دستاندکاران و حضوررئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان در این محفل پر از نور و رحمت الهی افزود:قران کریم برنامه های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های ان در زندگی خود استفاده کنیم قطعا محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهد داشت و باعث سعادت اخروی و دنیوی می گردد.

وی در ادامه عنوان کرد:برگزاری این محافل عامل ترویج سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه و دوری از رزائل اخلاقی را در پی خواهد داشت.

در ادامه این محفل نورانی انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: دانش آموزان شهرستان در برنامه های قرآنی جزء برترین ها در سطح کشور هستند.

وی با بیان جایگاه والای قرآن در هدایت بشریت افزود:توسل و یاری جستن از قرآن باعث ایجاب روحیه شهادت طلبانه در جامعه می شود.

وی درپایان از حضور سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام ،اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،تبلیغات اسلامی وهمه دانش آموزان عزیزتقدیر وتشکرکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.