داودطلوعی مطلق

برگزاری طرح تلاوت های فاطمی توسط گروه سفیران کریمه اهل بیت(ع) در شهرستان گچساران

محفل انس با قرآن با حضور سفیران کریمه اهل بیت در شهرستان گچساران برگزار شد.
کد خبر : 50167
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 14:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گچساران،جانمحمد خوبپورگفت:محفل انس با قرآن با حضور سفیران کریمه اهل بیت در شهرستان گچساران برگزار شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از حضور و گروه سفیران کریمه اهل بیت از حرم حضرت معصومه (س) در قالب تلاوت های فاطمی (س) در گچساران خبر داد. وی بیان داشت:مراسم انس با قرآن از ساعت ۲۱ در مسجد امام حسین(ع) واقع در کوی طالقانی شهر دوگنبدان با مشارکت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم شهرستان گچساران برگزار شد. خوب پور تاکید کرد:در این محفل معنوی ، همایش های زیست عفیفانه نیز برگزار و به مباحث تبیینی در حوزه حجاب و عفاف پرداخته شد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در مراسم محفل انس با قرآن که با حضور سفیران کریمه اهل بیت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد افزود:باعث خرسندی و عنایت است که در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) این محفل نورانی با حضور قاریان برتر در شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) الگوی بی بدیل عفت و پاکدامنی است خاطرنشان کرد:سعادت یک جامعه وابسته به عفت آن است،و جامعه ای که حیا و عفاف سرلوحه مردمش باشد به سعادت و کمال اخروی می رسد. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران عنوان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مجریان و برگزار کنندگان این محفل نورانی خواستار نگاه مردم محور به حوزه قرآن و عترت در سطح این شهرستان شد.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.