داود طلوعی مطلق

برگزاری محفل انس باقرآن کریم بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی درشهرستان بهمئی

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی محفل انس با قرآن در دارالقرآن کریم شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 2538
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 17:16

به گزارش سایت خبری عصر آشنا محفل انس با قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در دار القرآن کریم اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سهراب فلسفی زاده مدیر دارالقرآن ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی به ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای دارالقرآن کریم اداره آموزش و پرورش شهرستان پرداختند.

سروان پاسدارجهانگیرآشنا فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی تصیم گرفتیم با همکاری شما عزیزان با توجه به وضعیت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی محفل انس باقرآن دانش آموزی با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد.

آشنا بیان کرده اند:هدف از اجرای این برنامه معنوی تشویق و ترغیب دانش آموزان به سمت فرهنگ قرآنی ، ایجاد انس با قرآن و توسعه مفاهیم قرآن در بین دانش آموزان است.

در پایان این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی سروان پاسدار جهانگیر آشناضمن تقدیر و تشکر از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به خاطر حمایت از فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان از مسئول دارالقران کریم و گروه هم خوانی قرآن شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.