مسلم مختاری

برگزاری مراسم شعر و خاطره گویی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهمئی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

مراسم شعر و خاطره گویی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور شاعران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی وبسیج فرهنگیان برگزار شد
کد خبر : 11955
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 11:24

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در مراسم شعر و خاطره گویی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد. گفت : این مراسم به مناسبت چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس با حضور شاعران جوان، رزمندگان و پیشکسوتان این شهرستان اجرا شد تا بتوانیم گوشه ای از رشادت های آن دوران را یادآوری کنیم.

جهانشاد طاعتی پور، با اشاره به نقش شعر ، خاطره گویی و تاثیر آثار دفاع مقدس در ارائه روحیه و کار جهادی و فراهم نمودن زمینه حضور شاعران در چنین مناسبت هایی افزود: شاعران و نویسندگان شهرستان باید با قلم رسای خود، یاد و خاطره دلاوری های رزمندگان و جانفشانی جوانان برومند این مرز و بوم را ثبت نمایند تا نوجوانان و جوانان و فرزندان ما از پیشینه مهم خود با خبر شوند.

وی در این محفل شعر و خاطره گویی دفاع مقدس که به مناسبت چهل یکمین سالگی دفاع مقدس با همکاری مجموعه بسیج و سپاه پاسداران برگزار شد ازایثارگری دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت : خوشبختانه شهرستان بهمئی در طول دوران مقدس رزمندگان و جان برکفان زیادی داشته تا در راه نظام و انقلاب خود جانفشانی کنند و نگذراند دشمن به مرز و بوم ما دست پیدا کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، دفاع مقدس را مهمترین و ارزشمندترین اتفاق قرن برای ملت ایران خواند و گفت: انقلاب ما با خون شهداء ، ایثارگری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران بیمه شده است و با این پیشینه به سوی تعالی و موفقیت گام برمی دارد.

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعامل، همکاری و فعالیت های مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان بهمئی و برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

در این برنامه علاوه بر شعرخوانی و خاطره گویی در وصف شهدای دفاع مقدس ، بویژه شهدای شهرستان بهمئی، برنامه های مختلفی اجرا شد.

آقای حسین ستوده، البرز باولی و محمد علی جوانمردی از ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی در این مراسم هم به بیان خاطرات و حوادث ان دوران پرداخت.

شاعران شهرستان، رسول سنایی، علی رسایی، فخرالدین ایزد گشت، مهرداد رفیعی نیا ، علمدار بیژنی و زیبا شکیبا زاده هم اشعار خود را در این زمینه ارائه کردند.

مسلم مختاری

خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.