برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) /حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهمئی در منزل شهیدان خوب

مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که در مسجد صاحب الزمان (عج) به همت هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 44493
تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 1:15

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از کبنا مراسم شهادت حضرت زهرا (س)  در مسجد صاحب الزمان (عج) به همت هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهمئی برگزار و سپس مسئولین هیئت ها به منزل شهیدان خوب رفتند.

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی شهرستان بهمئی و جانشین کانون مداحان و هیئات مذهبی در حاشیه این برنامه گفت: الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.
محمد بهمئی نژاد ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.
مسئول هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است، افزود: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آن حضرت است.
وی گفت: حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، ۲ نمونه از بهترین الگوهایی هستند که اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آنهاست.
بهمئی نژاد اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) محبوب ترین و عزیزترین انسان نزد پروردگار و یادگار ارزشمند حضرت رسول اکرم (ص) بود که در طول زندگی خود همواره از اسلام و ولایت دفاع و در این راه جان خود را نیز نثار کرد.
وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی توجه به مکارم اخلاقی و فضائل معنوی آن حضرت باید مورد توجه جدی بانوان مسلمان باشد و حرکت بر مبنای خط مشی این بانو به صورت اصولی پیگیری شود.
بعد از مراسم شهادت جمعی از روحانیت معظم، مسئولین هیئات مذهبی، و کانون مداحان و شخصیت های فرهنگی مذهبی و اجتماعی؛ خبرنگاران به دیدار خانواده شهیدان خوب رفتند که در آنجا نفس گرم مداح اهل بیت(ع) حاج مازیار قشقایی مداح کشوری با خواندن روضه مادر سادات و شهدای ترور شاهچراغ به مجلس صفا و معنویت ویژه ای بخشیدند.
لازم به ذکر است: خانواده شهید و جمع حاضر با همراهی دیگر فعالان مذهبی، مدافعان حرم، ریش سفیدان، مسئولین ادارات و فرماندار  مهمان سفره بانوی قائمه زهرای مرضیه بودند. در هیئت رهروان حسینی و زینبی ( منزل آقای تاج بخش بهمئی نژاد)  در آخر  از همه عوامل این برنامه و همه مردم برای هر چه باشکوه برگزار کردن ایام فاطمیه ( س ) تقدیر و تشکر به عمل می آمد.
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.