مسلم مختاری

برگزاری مراسم گرامیداشت درگذشت مرحوم خواهش نیک معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، فرهنگی و خبرنگارِ مردمی صداوسیما در آموزش و پرورش بهمئی با حضور مسئولان و فرهنگیان بهمئی

مراسم درگذشت معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، فرهنگی و خبرنگارِ مردمی صداوسیما ، مرحوم سید حمدالله خواهش نیک دراداره آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد
کد خبر : 18972
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 21:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، مدیر آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم که در اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد با تسلیت درگذشت این فرهنگی فرهیخته و اُسوه خبرنگاری گفت : ایشان در زمره انسان های ماندگار خواهد بود و چنین شخصیتی فراموش نشدنی است.

غلامعلی مویدی با بیان اینکه ، سید حمد الله خواهش نیک انسانی فرهیخته وخبرنگاری مردمی و از فرهنگیان ممتاز این استان بود ، افزود : زنده یاد سید حمد الله خواهش نیک جلوه ای معلمی بسیجی و از مکتب شهید سلیمانی درس گرفته بود و در این راستا به مردم خدمت نمود.
حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره این انسان وارسته ، پرتلاش و شریف گفت : اخلاق، رفتار و منش فرهنگی را از خصوصیات بارز این شخصیت فرهنگی استان برشمرد.

جهانگیر آشنامسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی ، هم که در اخرین سفر خود به مشهد مقدس با کاروان زنده یاد خواهش نیک همسفر بود گفت : طی این مدت ایشان را فردی متخصص، کاردان و برجسته دیده ایم، تا جایی که در بسیاری از مواقع حلال مشکلات بود.

جهانگیر آشنا همچنین به بیان خاطراتی از مرحوم خواهش نیک اشاره کرد و افزود : زنده نگه داشتن یاد و خاطره چنین شخصیت هایی، برای نسل ما ضروری است.

سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۱۸ آذر در سن ۵۰ سالگی و پس از سالها خدمت در مشهد مقدس به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
سید حمدالله خواهش نیک مسئول سابق روابط عمومی آموزش و پرورش استان و گزارشگر برگزیده صدا و سیمای استان بود. وی که از خبرنگاران برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد، متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی بود؛ سه فرزند به نام‌های سید علی، سید عرفان و سید احسان دارد.
خواهش نیک در مصاحبه‌ای گفته بود: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کردم، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراندم.
پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شدم و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کردم و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کردم و پس از آن وارد صدا و سیما شدم.
گفتنی است که سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ در سن ۵۰ سالگی و پس از سالها خدمت در حالی که در مشهد مقدس، پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دار فانی را وداع گفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.