۰ نظر
۱۷۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان در بخش سرآسیاب یوسفی

آمریکای جنایتکار در سال‌های اخیر با تحمل هزینه های بسیار زیاد در منطقه نتوانست به اهداف خود برسد و با خفت مجبور به ترک منطقه شد
کد خبر : 15071
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 8:03

به گزارش  پایگاه خبری عصرآشنا مراسم یوم الله سیزدهم آبان در بخش سرآسیاب یوسفی با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزارشد.

حجه الاسلام عزیزی در جمع مردم سرآسیاب یوسفی در گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه،استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهان را از درس های بزرگ انقلاب اسلامی دانست.
وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت : جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانست الگویی جدید برای مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی به ملت های آزادی خواه جهان معرفی نماید.
حجه الاسلام عزیزی افزود: آمریکای جنایتکار در سال‌های اخیر با تحمل هزینه های بسیار زیاد در منطقه نتوانست به اهداف خود برسد و با خفت مجبور به ترک منطقه شد.
وی ادامه داد : روحیه استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران در سالهای اخیر باعث شکست و زبونی کشورهای سلطه گر شده است.
حجه الاسلام عزیزی بااشاره به روحیه شهادت طلبی ملت ایران گفت: مردم مابا تکیه بر ایمان و اعتقادات مذهبی، مبارزه و مرگ در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را از بهترین کارها دانسته و تا این روحیه در بین مردم رواج داشته باشد، ما پیروز میدان و عرصه های مختلف خواهیم بود .
وی با اشاره به مقاومت مردم خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم سالاری دینی زمینه شکست هیمنه دشمن را فراهم و امروزه شاهد هستیم کشورهای سلطه گر و در رأس آنها آمریکای جنایتکار از اقتدار ایران و سپاه اسلام می‌ترسند.
حجه الاسلام عزیزی در پایان دانش آموزان را آینده سازان کشور خطاب کرده و گفت : با تربیت نسل جدید و کنترل آسیب های فضای مجازی این مجموعه باید با تحصیل و بدور از جنجال آفرینی دشمنان و هوشیاری کامل، زمینه توسعه کشوری آباد را در آینده فراهم نمایند.
در حاشیه این مراسم مسلم کرمپور از پرسنل کادر درمان مرکز بهداشتی و درمانی سرآسیاب یوسفی به تشریح عملکرد این مجموعه در زمینه تزریق واکسن پرداختند و در زمینه استقبال مردم از واکسیناسیون در برابر بیماری منحوس کرونا توضیحاتی ارائه دادند.

کیان کریمی مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سیزدهم آبان ماه گفت : با توجه به شرایط کشور حضور در صحنه ها امروز کمتر از اشغال لانه جاسوسی نیست و باید با گرامی داشت یاد و خاطره جوانان انقلابی دیروز روحیه استکبار ستیزی را در نسل جوان امروز زنده نگه داشت.
وی با اشاره به فشارهای اقتصادی جهان غرب بویژه آمریکا به ملت بزرگ ایران ادامه داد : حفظ وحدت و انسجام مردم با همراهی مدیران و مسئولان تحقق پیدا کرده و می‌طلبد مسولان با رفع مشکلات مردم زمینه رضایت مندی آنها را فراهم نمایند.
کریمی افزود : تشکیل دولت انقلابی اخیرا بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است که با ادامه کار جهادی و در بین مردم بودن امید است مشکلات معیشتی نیز مرتفع شود.

وی درپایان از حضور مردم خونگرم وشهیدپرورسرآسیاب یوسفی،دانش آموزان عزیز،ادارات ونهادها که درمراسم گرامیداشت ۱۳آبان شرکت نمودندتقدیروتشکرکرد.

گفتنی است : این مراسم با همکاری مجموعه حوزه مقاومت مالک اشتر، بسیج، مجموعه کادر بهداشت و درمان، فرهنگیان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرآسیاب یوسفی برگزار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.