برگزاری مراسم ۲۲ بهمن دربخش سرآسیاب یوسفی

رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم بخش سرآسیاب یوسفی برگزار شد
کد خبر : 24980
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 20:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ با حضور مردم بخش سرآسیاب یوسفی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

مردم و مسئولان با حضور در گلزار مطهر شهدای بخش سرآسیاب یوسفی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

این مراسم به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، به‌صورت خودرویی و موتوری و با تدبیر مسئولان با حفظ تمام دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت محدود برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرآسیاب یوسفی در میان تجمع کنندگان مراسم ۲۲ بهمن این بخش گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیان ظلم، ستم و بی عدالتی را فرو ریخت و همه معادلات نظام ستم شاهی و استکبار جهانی را بهم زد.
کریمی با اشاره به خدمات بسیار زیادنظام در عرصه محرومیت زدایی ادامه داد : امروزه به برکت خون شهدا و استقرار دموکراسی دینی شاهد وجود امکانات رفاهی زیادی در محرومترین مناطق هستیم.
وی افزود : در سخت ترین شرایط اقتصادی نظام دست از کار و تلاش برای محرومیت زدایی بر نداشت و امروزه شاهد یکی از بهترین خدمات که گاز رسانی می‌باشد هستیم تا در دور ترین نقطه این شهرستان نیز مردم از عدالت برخوردار باشند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرآسیاب یوسفی با اشاره به حضور مردم در این مراسم گفت : دشمنان نظام تا امروز به شیوه های مختلف در پی نامید کردن مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.
وی ادامه داد : ملت بزرگ و موقعیت شناس ایران در ادوار مختلف با بصیرت و آگاهی منحصر بفرد، تمام تلاش دشمنان را به یأس مبدل کرده و در راستای منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری سنگ تمام گذاشته اند.
کریمی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی گفت : مسولان نظام در قوای سه گانه و مدیریت اجرایی کشور باید قدر وفاداری این مردم را بدانند و زمینه خدمت صادقانه، برخورد شدید با مفسدان اقتصادی، تسهیل شرایط اشتغال و ازداوج جوانان و رفاه نسبی مردم را فراهم نمایند.
وی خاطر نشان کرد : خدمت صادقانه به مردم می‌تواند موجب رضایت مندی مردم شده و ایران اسلامی را بعنوان الگوی مناسبی به ملت‌های آزاده جهان معرفی نماید.
وی در پایان این مراسم از همکاری صمیمانه مجموعه حوزه مقاومت مالک اشتر، نیروی انتظامی، فرهنگیان،شورای اداری، اعضای شورای اسلامی و دهیاران، اصناف و حضور مردم در این مراسم صمیمانه تشکر کرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.