داودطلوعی مطلق

برگزاری مسابقات مداحی دانش آموزی درشهرستان بهمئی

مسابقات مداحی دانش‌آموزی به نام «عاشقان حسینی» در بهمئی برگزار می‌شود‌
کد خبر : 741
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 18:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا’‌ جهانگیر آشنا گفت:مسابقات مداحی دانش‌آموزی به نام «عاشقان حسینی» در بهمئی برگزار می‌شود‌
سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: زنده نگه‌داشتن نهضت حسینی مهمترین هدف برگزاری این مسابقات دانست و اظهار داشت:‌ سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و سوق دادن فعالیت‌ها و آثار دانش‌آموزان در قالب مداح و شاعر اهل بیت(ع) نسبت به معارف نورانی مداحی اولین دوره این رقابت‌ها را برگزار می‌کند.و آثار برگزیده به مسابقات استانی و کشوری ارسال میشوند.

وی نهضت حسینی، اخلاص و شهادت طلبی را از موضوعات و محورهای این مسابقات عنوان کرد و افزود: مسابقات عاشقان حسینی با حضور دانش‌آموزان پسر به صورت مجازی در ۳ مقطع ابتدایی، متوسطه دوره‌‌های اول و دوم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقات باید آثار خود را از یکم شهریور تا یکم مهرماه سال جاری از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان‌های بله و ایتا به دبیرخانه مسابقات به شماره‌ ۰۹۱۶۸۷۱۰۸۵۰ بفرستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با یادآوری اینکه این مسابقه تنها مختص به پسران و برای گروهای سنی دانش‌آموزی تعریف شده‌ است، گفت: آثار ارسالی می‌بایست در قالب موضوعات مطرح شده، بدون هرگونه میکس تصویر و صدا و به صورت خام با دوربین مناسب یا موبایل ضبط و با کیفیت خوب ارسال شود. همچنین آثار ارسالی بدون موسیقی هم قابل پذیرش هستند.

سروان آشنابا بیان اینکه از هر دانش‌آموز تنها یک اثر پذیرفته می‌شود، اضافه کرد: استفاده از گویش‌های محلی، پوشیدن البسه محلی عزاداری محرم، متناسب کردن مکان فیلم‌برداری با محوریت فضای ماه محرم و خلاقیت در تصویر برداری در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: مدت زمان آثار ارسالی باید حداقل ۴ و حداکثر ۶ دقیقه باشند و استفاده از سبک‌های غیرمتعارف در آثار ارسالی کسر امتیاز به همراه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.