مسلم مختاری

برگزاری همایش شکوه اقتدار بسیجیان در بهمئی بمناسبت ۵ آذر+ تصاویر

به همت معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی همایش اقتدار بسیجیان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان بهمئی ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری ، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در محل سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 64594
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 16:25

اجتماع نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان بهمئی با حضور بسیجیان در ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛سروان پاسدار جهانگیرآشنا معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: بمناسبت هفته بسیج همایش اقتدار بسیجیان مثل روال هر ساله در تاریخ ۵آذر با حضور اقشار بسیج و مسئولان امروز برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در همایش شکوه اقتدار بسیجیان در بهمئی که به مناسبت هفته بسیج ، در مجموعه سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد گفت:  اقتدار و پیشرفتی که برای کشور بدست آمده است مدیون اندیشه و تفکر ناب انقلاب اسلامی و بسیج است  و  در هر زمان و مکان با این تفکر و اندیشه مقاومت کردیم ، توانستیم موانع را از سر راه برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی نیک با بیان اینکه ، شاخصه اصلی بسیج ولایت‌ مداری، تفکر، کار و روحیه جهادی و انقلابی است افزود: هم اکنون شاهد الگوگیری از تفکر بسیجی و طنین فریاد عدالت خواهی در سراسر جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ، روحیه بسیجی موجب اتحاد، انسجام، همدلی برای ادامه مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است  افزود: مسئولین ما باید مشکلات را با تفکر بسیجی حل کنند و در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: بسیجیان با روحیه جهادی به کمک نهادها آمده اند آنگونه که در دفاع مقدس، اقتصادی، اشتغال زایی ، عرصه های علمی و دیگر موضوعات مهم ورود پیدا کرده و موفق عمل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی نیک با محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: شکستی که در عملیات طوفان الاقصی برای رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد هیچگاه قابل ترمیم نیست و جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع مظلومان جهان است.

وی تبعیت و پیروی از ولی فقیه زمان را امری بسیار مهم ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف دسیسه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند و ما هم باید همگام با سیاسیت های نظام و انقلاب گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بهمئی هم با گرامیداشت هفته بسیج ، با اشاره به اینکه ، برای ادامه روند رو به رشد کشور در جهان و مقابله با دسیسه های دشمنان راهی بجز گسترش فرهنگ بسیجی نیست گفت: عزت و عظمت کنونی منطقه مدیون رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که این افراد بزرگ شده ی فرهنگ بسیجی هستند.

حجت الاسلام غلامرضا زندیه با بیان اینکه ، هر جا که استکبار به سرکردگی آمریکا در خاورمیانه نقشه می کشد با وجود بسیجیان خنثی می شود افزود: امروز شاخه های پر بار بسیج در جهان اسلام برای همه عدالت خواهان و آزادی خواهان شیرین و گواراست و ما هم باید قدردان آن باشیم.

وی بر تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  بهمئی هم در این همایش با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: بسیجیان در  بهمئی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و این همایش با حضور بسیجیان خواهر و برادر بیش از ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد افزود: شرکت کنندگان امروز با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این همایش بسیجیان با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و بر ایستادگی در مقابل جهان ظلم تاکید کردند. کردند.

بسیجیان حاضر در همایش اقتدار، برای لبیک به دستورات رهبر انقلاب برای هرگونه پاسخ به جنایات رژیم سفاک اسراییل اعلام آمادگی کردند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.