مسلم مختاری

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز بهمئی و افتتاح طرح لاله های روشن با محوریت شهید محمد رشید جعفری

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادوآره شهدای دانش آموز شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 14950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 1:50

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بهمئی که در سالن دبیرستان متوسطه اول شهدای فرهنگی شهر لیکک برگزار شد گفت : با مجهز شدن دانش آموزان به صلاح علم و دین و بصیرت و به روز شدن آن‌ها می‌توان آینده کشور را پر قدرت‌تر تصور کرد.

حجت الاسلام افروغی ، با بیان اینکه ، امروز بصیرت مهمترین مولفه برای حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی است افزود : هدف از برگزاری این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده انقلاب است.
وی همچنین از تلاشهای صورت گرفته به همت آموزش و پرورش ، مجموعه سپاه پاسداران ، بسیج دانش آموزی و فرهنگی و فرهنگیان این مدرسه در راستای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ، در این مراسم گفت : بسیج دانش آموزی همواره در همه عرصه‌ها به استواری انقلاب و نظام کمک کرده و امروز هم می‌توان در این شبیخون فرهنگی بر توان دانش آموزان آگاه بسیجی تکیه کرد.
غلامعلی مویدی افزود : دانش آموزان بر ادامه راه شهیدان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند و میثاق بستند تا از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای دانش آموز الگو برداری کنند و راه آن‌ها را در مسیر علم و دانش بپیمایند.

جهانگیر آشنا با اشاره به اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این یادواره شهدای دانش آموز شهرستان در بهمئی برگزار شد، گفت: زیربنای توسعه پایدار در کشور امنیت است که شهدا و ایثارگران آن را تامین کرده اند و دانش آموزان باید ادامه دهنده راه آنان باشند.

جهانگیر آشنا افرود : تا پایان امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی چندین یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان بهمئی ، طرح لاله های روشن با محوریت شهید خاص ، شهید محمد رشید جعفری به میزبانی دبیرستان متوسطه اول شهدای فرهنگی شهر لیکک افتتاح شد.

اجرای سرود ، روایت و اجرای برنامه های مختلف از برنامه های دانش آموزان در این یادواره بود.

شهرستان بهمئی ۱۲۴ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است که از این تعداد ۸ نفر شهدای دانش آموزی می باشند.

مسلم مختاری: خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.