۰ نظر
۱۷۵ بازدید

مسلم مختاری

برگزاری یادواره شهدای عملیات پدخندق در شهرستان بهمئی

یادواره شهدای عملیات پدخندق در شهرستان بهمئی با حضور مردم ، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، مجموعه سپاه پاسداران و بسیج برگزار شد
کد خبر : 9044
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 8:58

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، در مراسم یادواره شهدای عملیات پدخندق که در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد با اشاره به اینکه ، این برنامه با هدف گرامیداشت مقام والای شهدا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد گفت : دشمنان انقلاب و اسلام در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب هستند و امروز نیاز و ضرورت اصلی ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان حفظ همدلی و وحدت در میان احاد ملت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

سید ناصر حسینی در این یادواره و در جمع خانواده معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افزود : به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و پیوند معنوی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های والای شهدا باید به موضوعات فرهنگی ، دینی و اجتماعی توجه بیشتری شود تا کوچکترین خللی در این مسیر الهی و پربرکت ایجاد نشود.

وی با قدردانی از مجموعه سپاه پاسداران ، بسیج و بنیاد شهید و اُمور ایثارگران به خاطر برگزاری این یادواره گفت : امروز مردم پای انقلاب و راه شهدا ایستاده اند و این شور جوانان مشتاق برای ادامه راه شهدا نشان می دهد که همانند عصر رسول الله این مردم حاضر هستند برای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با بیان اینکه ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی حق زیادی بر گردن ما دارند و باید از آنان در راستای موفقیت های گوناگون در شهرستان بهمئی بهره برد گفت : شهدای شهرستان بهمئی با نثار جان خود درس شجاعت و ایثارگری به ما آموختند و امروز این وظیفه ماست تا با رفتار انقلابی راه آنها را ادامه دهیم.

سرهنگ علی محمدی با بیان اینکه ، امنیت وآرامش ایران اسلامی مرهون فداکاری، ایثار و جان فشانی رزمندگان ، بویژه شهدای دوران دفاع مقدس است افزود : این یادواره به نام شهدا و برای زنده نگه داشتن مکتب ایثار و سِخاوت است و جوانان این سرزمین باید رسم مردی و مردانگی را از شهدای وطن بیاموزند و با خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با بیان اینکه این فدائیان وطن سر دادند تا اقتدار میهن پا برجا بماند افزود: این شهدا جان فدایانی هستند که خود را سپر آتش دشمن قرار دادند تا هموطنانشان آسوده خاطر سر بر بالین بگذارند و اگر جهاد و پیکار در عرصه دفاع مقدس نبود این امنیت و آرامش هم وجود نداشت.

در این مراسم معنوی که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم، مسئولان نظامی و انتظامی و اداری با سخنرانی سید ناصر حسینی منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد برنامه های متنوعی از جمله روایتگری شهدا ، مداحی وقرائت شعر حماسی نیز اجرا شد.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است که از این تعداد ۷ شهید در عملیات پد خندق به شهادت رسیدند.

مسلم مختاری

خبرنگارونماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.