یادواره 126 شهید شهرستان بهمئی به صورت محله محور با عنوان آبروی محله در مناطق مختلف شهرستان در حال برگزاری است

برگزاری یادواره شهید اَمان الله درخشان با حضور گسترده مردم ، خانواده معظم شهدا ، جوانان ، اُستاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار امان‌الله گشتاسبی رئیس بازرسی نیروی زمینی سپاه کشور

یاد و خاطره شهید درخشان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار امان‌الله گشتاسبی رئیس بازرسی نیروی زمینی سپاه کشور در روستای چاه روغنی بخش ممبی شهرستان بهمئی و حضور گسترده مردم برگزار شد
کد خبر : 23922
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 23:52

ک

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سردار اَمان الله گشتاسبی رئیس بازرسی نیروی زمینی سپاه کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز کشورمان و بویژه شهید امان الله درخشان که فداکاری های ایشان زبان زد عام وخاص است گفت : این شهید الگوی کامل یک انسان ناب و مخلص بود و همیشه برای مردم مهربان و برای دشمنان ستونی محکم و اُستوار بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بهمئی ، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای حریم حرم و امنیت گفت : امروز مردم بخش ممبی و بهمئی نشان دادند که همیشه با آرمان‌های نظام و انقلاب همگام هستند و حضور باشکوه آن‌ها در مراسم یادواره این شهید نشان دهنده ارادت آنان به این شهید و هم پیمانان آنان در نقاط مختلف کشور است.

علی احمدی زاده افزود: مردم بهمئی و جوانان این مرز و بوم ، در طول تاریخ نام و آوازه آنها در پشتیبانی از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران زبان زد عام و خاص بوده است.
شهید امان الله درخشان متولد سال ۱۳۴۶ از ممبی روستای چاه روغنی ، در تاریخ چهاردهم بهمن ۱۳۶۳ در منطقه کردستان و در عملیات درگیری با کومله دموکرات به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گلزار مطهر این شهید در روستای چاه روغنی در بخش ممبی قرار دارد.

برای ویژه برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان بهمئی، سپاه پاسداران ، بنیاد شهید و اُمور ایثارگران و دیگر نهادهای فرهنگی برنامه ریزی منسجمی را طراحی کرده اند.

این یادواره به همت خانواده شهید با همکاری تیپ نیرو مخصوص امام حسن ع و با تعامل با بنیاد شهید شهرستان وناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، در آستانه چهل و سومین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در جمع گسترده اهالی روستای چاه روغنی (شهید درخشان) برگزار شد.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری: خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق: پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.