۰ نظر
۲۱۹ بازدید

مسلم مختاری

برگزاری یادواره شهید والا مقام محمد چروکی از شهدای شهرستان بهمئی

یادواره شهید والا مقام محمد چروکی از شهدای شهرستان بهمئی در دبیرستان دخترانه هاجر لیکک برگزار شد
کد خبر : 19286
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 23:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم یادواره شهید والا مقام محمد چروکی از شهدای شهرستان بهمئی که در دبیرستان دخترانه هاجر شهر لیکک برگزار شد ،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران زمین گفت: اقتدار و امنیت کشور ما ، امروز مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا است و ما باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای الگو برداری کنیم.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه ، ما بیش از هر زمان دیگر در مقابله با هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی نیازمند توجه به پیام شهدا هستیم تا بتوانیم توطئه‌های آنها را خنثی و زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنیم افزود : نسل امروزی باید با ترویج معنویات و زنده نگه داشتن یاد ارزشمند شهدای کشورمان سیره و سلوک شهدا را ادامه دهند افزود: دانش آموزان این مدرسه ، نسل جوان و افراد مختلف باید با تاثیر پذیری از شهدا ، در مسیر تعالی پیشگام شوند و توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.
وی همچنین از برگزار کنندگان این مراسم که در زمینه گرامیداشت شهدای شهرستان تلاش می کنند تقدیر و تشکرکرد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با تقدیر از حضور دانش آموزان دختر در این یادواره ، ضمن زنده ‌نگهداشتن یاد شهدای شهرستان بهمئی گفت: به منظور گرامیداشت شهدای والامقام شهرستان بهمئی یادواره ها و برنامه های متنوعی در طول سال اجرا خواهد شد.
غلامعلی مویدی اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برشمرد.

اجرای سرود و روایت گری دفاع مقدس ، اهداء لوح به خانواده شهید ، روایت دانش آموزی ، بیان مقالات توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
گفتنی است شهرستان بهمئی۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.