مسلم مختاری

برگزاری یادواره و یاد و خاطره شهید محمد جماعتی با حضور گسترده مردم ومسئولان

برگزاری یادواره و یاد و خاطره شهید محمد جماعتی با حضور گسترده مردم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جوار گلزار مطهر آن شهید در روستای امیرالمومنین
کد خبر : 14389
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 16:53

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمد جماعتی، با گرامیداشت یاد و خاطره ی این شهید سرافراز اسلام، به بیان رشادت ها و ویژگی های ایشان پرداخت و گفت : شهید محمد جماعتی، جوانی فداکار، انقلابی و توانمند در زمینه های مختلف بود و جان خود را در طبق اخلاص برای دفاع از کیان ایران اسلامی اهدا کرد.

سرهنگ علی محمدی، با بیان اینکه خانواده این شهید همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به نظام و انقلاب گام برداشتند افزود : یادواره شهدا برای تجدید میثاق جوانان این مرز بوم با راه شهداست که می تواند در برهه های مختلف راهگشای آنان باشد و در مسیرهای انحرافی حق را از ناحق به خوبی تشخیص بدهیم.

گفتنی است شهید محمد جماعتی در سال ۶۶ در تپه های دو قلوی کردستان به شهادت رسید.

همچنین حاضران در این یادواره با حضور در گلزار مطهر شهید ، از مادر و فرزند شهید والا مقامشان تقدیر کردند.

شهید جماعتی از ورزشکاران رشته والیبال ، جوانی فداکار، شجاع و همیشه از لحاظ روحی و جسمی برای دفاع از کیان نظام و انقلاب آمادگی کامل را داشت.

در این مراسم همرزمان شهید ، آقایان جمشید زکی نژاد، دوست علی عسکری، علی ظفرپور و سرهنگ فرهمندی به بیان خاطراتی از آن دوران و همرزم خود پرداختند و به نیکی از ان دوران مقدس یاد کردند.

مسلم مختاری:خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق: پایگاه خبری عصرآشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.