۰ نظر
۱۹۸ بازدید

به استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و‌بویر احمد و‌اجلاسیه ۱۲۸‌شهید شهرستان بهمئی صورت گرفت؛

به استقبال از دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد و اجلاسیه ۱۲۸شهید شهرستان بهمئی یادواره خانگی شهید احمد جماعتی برگزار شد.
کد خبر : 69748
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 23:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ به استقبال از دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد و اجلاسیه ۱۲۸شهید شهرستان بهمئی یادواره خانگی شهید احمد جماعتی برگزار شد.

پاسدار بهنام قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک‌اشتر ضمن خیر مقدم به همه حاضرین و تقدیر و تشکر بابت حضور شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت: شهدای عزیز با فداکاری و ایثار خود که به واسطه ایمان راستین، به راحتی در صف مجاهدان راه خدا درآمدند، و با گذشتن از جان و مال خود، دین خدا را یاری کردند و  کسانی که،  جان برکف از اسلام و مرزهای اسلامی دفاع کردند، و خود را به آب و آتش زند و  خون پاکشان را در راه پاسداری از اسلام و ارزش های اسلامی ریخته شد.
قربانی گفت: شهدا بالاترین درجه ایثار و محبوب‌ترین مقام را نزد خدا دارند.

قربانی افزود: شهید جماعتی ها از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

در ادامه قربانی گفت:  هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است، که بتوانند با الگوگیری از سیره زندگی‌ آنها، راه سعادت را به خوبی طی‌کنند.
در پایان قربانی ضمن دعوت از آحاد مردم به جهت شرکت در اجلاسیه ۱۲۸شهید شهرستان گفت: از همکاری و همراهی بخشدار، مسولین ادارات، شوراها و دهیاری روستای آب الوان، و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید نادری؛ و خانواده شهیدان جماعتی به جهت برپایی مراسمات فرهنگی و  یادواره های شهدا تقدیر و‌تشکر می‌کنم.

در ادامه سرهنگ اسحاق آرمند گفت: شهادت مرگ دلخواهی است که شهید خود انتخاب میکند و هر وقت جبهه توحید خلع سلاح شود و راهی برای شکست دشمن نباشد شهید با ریختن خون خودش دشمن را رسوا میکند.

آرمند ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

وی اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان تنها خاطرات شهدا را شنیده‌اند و ما باید بتوانیم این اثرات ماندگار را در جامعه ایجاد کنیم و این تنها با هم افزایی تمام مجموعه های شهرستان محقق می‌شود.

سرهنگ اسحاق آرمند در ادامه گفت: اقتدار یک کشور در دنیای کنونی قدرت نظامی آن کشور است، که خوشبختانه ما از بعد نظامی یکی از کشورهای مطرح دنیا هستیم.
وی گفت: ما در ناامن ترین نقطه دنیا، امن ترین کشور دنیا هستیم، شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

در ادامه این‌مراسم، شیروانی از مداحان شهرستان در وصف شهدا به مداحی پرداخت، وفضای محفل را با یاد و نام شهدا معنوی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.