۰ نظر
۱۸۷ بازدید

جهانگیرآشنا

به همت حوزه های مقاومت بسیج سیدالشهدا وحضرت زینب یادواره خانگی دانشجوی شهید عبد محمد اولیا برگزار شد

امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.
کد خبر : 60573
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 22:18

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا یادواره خانگی شهید عبد محمد اولیا برگزار شد.

ستوانیکم پاسدار یاسین خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا گفت:  هدف از برگزاری این یادواره ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است، عنوان کرد و افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها میدانیم.

سرهنگ پاسدار منوچهر نورایی جانشین  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در یادواره خانگی شهدا گفت: امنیت وآسایش وراحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم .

وی افزود: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.

نورایی در ادامه گفت: امام حسین علیه السلام در صحرای کربلا همه خانواده و اهل بیت خود را آورد که در این میان امام سجاد علیه السلام که بیمار بود و امام باقر علیه السلام در این سفر بود و می خواست بر همه اثبات کند امام حسین علیه السلام با همه هستی و هرچه داشت با خدا معامله نمود .

وی افزود: مصلحت در این بود که امام سجاد علیه السلام بیمار باشد و بتواند ادامه رسالت بابای خود امام حسین علیه السلام را به انجام برساند و نکته دیگر رسالت حضرت زینب سلام الله علیها که پیام رسان کربلا نام گذاری شده است ودر این قیام و در این مسیر کاری انجام داد که دودمان معاویه را به باد داد ،حضرت زینب سلام الله در کاخ یزید خطابی را ایراد نمود یزید و یزیدیان را رسوا نمود ،خطبه امام سجاد علیه السلام در این میان که رسالت امام حسین علیه السلام و عاشورا که امروز هر چه داریم از عاشورا و امام حسین (علیه السلام ) ویزید ویزیدیان را رسوا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.