جهانگیرآشنا:هدف از برگزاری اینگونه اردوها، خدمت رسانی و زدودن غبار غم هر چند اندک از چهره محرومین در مناطق روستایی و عشایری و هم چنین لبیک گفتن به فرمان رهبری عظیم الشان مبنی بر آتش به اختیار بودن می باشد.

داود طلوعی مطلق

به همت دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی اردوی جهادی ۱روزه مدرسه حضرت رقیه شهرستان بهمئی برگزار شد.

اردوی جهادی و معنوی ۱روزه با حضور دانش آموزان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی در روستای سادات امام زاده سید اسدالله(ع) و سید ابراهیم (ع)شهرستان بهمئی برگزار شد 
کد خبر : 576
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 20:58

به گزارش سایت خبری عصر آشنا؛ اردوی جهادی و معنوی ۱روزه با حضور دانش آموزان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی روستای سادات امام زاده سید اسدالله و سید ابراهیم شهرستان بهمئی برگزار شد 



سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله عالی) در مورد اردو‌های جهادی می‌فرمایند: جوان امروز با این همه وسوسه ها، با این همه ابزار‌های انتشار مادی گری و شهوت و خود پرستی، وقتی که به پای انجام وظیفه می‌رسد، اینگونه جانفشانی می‌کند؛ اینگونه وارد میدان می‌شود. این خیلی با ارزش است؛ خیلی با ارزش است.

جهانگیرآشنا ؛ مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی  ضمن ابراز خرسندی از اجرایی و عملیاتی شدن اینگونه اردو‌ها در مناطق محروم بیان داشت: هدف از برگزاری اینگونه اردوها، خدمت رسانی و زدودن غبار غم هر چند اندک از چهره محرومین در مناطق روستایی و عشایری و هم چنین لبیک گفتن به فرمان رهبری عظیم الشان مبنی بر آتش به اختیار بودن می باشد.

 فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده جهادگران انقلابی و بسیجی غبار روبی و عطر افشانی آستان مقدس،نظافت محیطی روستا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.