۰ نظر
۲۴۹ بازدید

مسلم مختاری

جشن با شکوه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لیکک

بانوان و دختران بهمئی در مراسمی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لیکک در پارک جدید بانوان این شهر برگزار شد ، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن گرفتند.
کد خبر : 53093
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 13:32

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ،  بانوان و دختران بهمئی در جشن بزرگی که به همت شهرداری لیکک و شورای اسلامی این شهر تدارک دیده شد گرد هم آمدند و این روز فرخنده را جشن گرفتند.

شهردار لیکک ، در این مراسم هدف از اجرای این برنامه  را که همزمان با  اولین حضور بانوان این شهرستان در محل پارک جدید برگزار شد ،  پاسداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و روز دختر ذکر کرد و گفت: از آنجایی که بانوان و دختران سرمایه بزرگ جامعه اسلامی هستند همه وظیفه دارند که از این سرمایه با ارزش حفاظت و صیانت کنند و در این راستا احداث ، تکمیل و راه اندازی این مکان ضروری به نظر می رسید.

عباس مشیری در این مراسم  روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س)  را به همه دختران و بانوان شهرستان تبریک گفت و با اشاره به وعده ای که در گذشته  برای تکمیل و فراهم نمودن مکانی مناسب برای اوقات فراغت بانوان شهرستان داده بود افزود:  بر عهدی که بستیم تا اجرای کامل اهدافمان پایبند هستیم و ذره ای در خدمت رسانی به شهروندان شهر لیکک کوتاهی نخواهیم کرد.

وی اجرای طرح های مختلف را نیازمند همراهی همیشگی مردم و مسئولان ذکر کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان در شهر لیکک و رسیدگی به مناطق مختلف این شهر اقدامات اساسی با همفکری مجموعه شورای اسلامی شهر ، شهرداری لیکک  و کارشناسان مربوطه صورت خواهدگرفت.

در این مراسم ، بعد از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی، عباس مشیری شهردار لیکک و خانم دانشیان به سخنرانی پرداختند  و این مراسم در ادامه با  برنامه های متنوع  نمایش طنز، مدیحه سرایی ، دکلمه ، همراه بود ، دختران جوان ،  فرخنده میلاد حضرت معصومه (س)  را جشن گرفتند و بر پایبندی خود بر حجاب و عفاف تاکید کردند.

 مسلم مختار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.