۰ نظر
۲۰۰ بازدید

جهانگیرآشنا

به همت کانون بسیج فرهنگیان و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر یادواره خانگی فرهنگی شهید یزدالله اسفندیاری برگزار شد

شهدا نیاز به تجلیل ما ندارند این ما هستیم به شهدا نیاز داریم لذا باید قدم‌های محکمی در راستای ترویج فرهنگ شهدا برداریم.
کد خبر : 60689
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 19:39

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا یادواره خانگی شهید یزدالله اسفندیاری به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی برگزار شد.

بهنام قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سرآسیاب ضمن عرض خیر مقدم گفت: شهدا همه در قله بودند و پیامبر اکرم (ص) در وصف سیدالشهدا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است می‌فرمایند که امام حسین (ع) سفینه النجاه و افضل جوانان مجاهد و انصار است و در وصف ایشان توصیفات بی‌نظیری دارند. شخصیتی که در علم و تربیت افضل است و جان عزیز خودش را برای آرمانی بلند و حفاظت از دین خدا فدا می‌کند.

حجت الاسلام غلامرضا زندیه نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این یادواره گفت: اشاعه فرهنگ شهادت و جهاد محور اصلی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی به تبیین سیره شهدا به مثابه رسالت خود توجه داشته باشند، افزود: شهدا نیاز به تجلیل ما ندارند این ما هستیم به شهدا نیاز داریم لذا باید قدم‌های محکمی در راستای ترویج فرهنگ شهدا برداریم.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان اینکه ما باید فرهنگ و سیره شهدای شهرستان را به نسل جدید بازگو کرده و منتقل کنیم.

مطیعی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردها و برکات و درس‌های بزرگی برای ما دارد، ابراز کرد: مقاومت در مقابل ظلم و ظالم و استکبار جهانی یکی از درس‌های بزرگی است که دفاع مقدس و شهدا به ما می‌دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی و تولیدات مکتوب و رسانه‌ای خوبی برای کنگره و همچنین هفته دفاع مقدس در استان سمنان در نظر گرفته شده است، افزود: تبیین در این برنامه‌ها از سوی مسئولان ما فراموش نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.