آسیه مجیدی مهر

بیانیه هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی در محکومیت اهانت وقیحانه دولت سوئد

کانون بسیج فرهنگیان و جامعه فرهنگی شهرستان بهمئی ضمن عرض تسلیت به‌محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تمامی مسلمانان جهان، این عمل جسارت آمیز را محکوم نموده و از همه فعالان شبکه های اجتماعی ـ مجازی . جنبشهای دانشجویی . دانش آموزی ـ علما ـ خطبا وهمه آزادیخواهان مسلمان می‌خواهد با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و انزجار خود را نسبت به این عمل ننگین نشان دهند.
کد خبر : 56813
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 18:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی در بیانیه ای نسبت به اهانت وقیحانه دولت سوئد به قرآن کریم بدین شرح صادر کرده اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

بار دیگر سوزاندن قرآن کریم این کتاب مقدس والهی در سوئد آنهم در ماه محرم و عاشورای حسینی همزمان با جوشش شور وشعور دوستداران اهل بیت نشان از دشمنی آشکار بااسلام ناب محمدی است وسکوت مرگبار دولت مردان سوئدی حاکی از چشم پوشی در برابر اهانت به مقدسات دینی مسلمانان است . این عمل ننگین موجب تأثر و تأسف مردم دنیا گردید . قرآن کتاب مقدس همه مسلمانان جهان است و تعالیم روح‌بخش آن، هدایت‌گر همگان و تعالی‌بخش فطرت‌های پاک انسان‌ها می‌باشد و دشمنی با قرآن، دشمنی با هدایت، کمال‌خواهی و تعالی دوستی است.

بر همگان روشن است که چنین اهانت‌هایی حکایت از یک روند طولانی مدت اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. رژیمی که سال‌هاست دست خود را به خون مسلمانان مظلوم آلوده کرده است.

مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی با اصل اسلام به ستیز برخاسته، و با چنین اقداماتی عجز خویش را در برابر بیداری فراگیر اسلامی نشان داده است. کانون بسیج فرهنگیان و جامعه فرهنگی شهرستان بهمئی ضمن عرض تسلیت به‌محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تمامی مسلمانان جهان، این عمل جسارت آمیز را محکوم نموده و از همه فعالان شبکه های اجتماعی ـ مجازی . جنبشهای دانشجویی . دانش آموزی ـ علما ـ خطبا وهمه آزادیخواهان مسلمان می‌خواهد با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و انزجار خود را نسبت به این عمل ننگین نشان دهند.

 

هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.