۰ نظر
۲۴۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

بیانیه هیئت فرهنگی مذهبی حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بهمئی بمناسبت ۹دی

سالروز ٩ دی یادآور تجدید میثاق اُمت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است
کد خبر : 3948
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 0:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از آوای ماغر ،روابط عمومی هیئت فرهنگی مذهبی حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بهمئی بیانیه ای فرستادند که متن بیانیه به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ و أَطِیعُوا الرَسُولَ و أُولِی الْأَمْرِ مِنْکم…

(ای کسانی که ایمان آورده اید:اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر خدا را و صاحبان امر را و.. .)

باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش.
حضرت آیت الله خامنه ای

تاریخ ۴١ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.
دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته‌ای از نمونه های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد و در این عرصه دشمنان فتنه گران همواره در تلاش بودند که در مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران سنگ اندازی کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدیرانه‌ی رهبر فرزانه انتقلاب ناکام گشته اند.

سالروز ٩ دی یادآور تجدید میثاق اُمت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده‌ی خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همواره با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

نگاهی گذرا به حوادث و شرایط بعد از انتخابات با شکوه ریاست جمهوری سال ٨٨ و آشوب ها و اقدامات قبیح فتنه گران در روز عاشورای حسینی به خوبی رمز ماندگاری این حماسه‌ی بزرگ را نمایان می‌سازد. آنچه روز ٩ دی را به یوم الله جاویدان تبدیل نمود همانا روح حاکم بر این روز بزرگ و الهی بود توهین به امام حسین علیه السلام و حمله دسته‌جات عزاداری سید الشهدا در روز عاشورا مردم بصیر ولایت مدار ایران اسلامی را خشمگین و غیرت دینی و ایمانی آنها را برانگیخته بود. حضور دسته‌جات عزاداری با پرچم های عزا در راهپیمایی ٩ دی گویای محتوای الهی این روز بزرگ است.

حماسه ٩ دی در سال ٨٨ ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسی ها بهیک نقطه مهم داشت و آن اینکه نشان داد مردم فهیم ایران از همه‌ی اقشار همچنان بیدار و آماده‌ی اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارند و دست از آرمان‌هایشان بر نخواهند داشت.مردم در ٩ دی ماه سال ٨٨ در یک حضور به یاد ماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و یک امتحان بسیار دشوار سربلند بیرون آمدند. اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سر چشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ما با گذر از طوفان و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله اعظم (عج) بسپاریم

هیات فرهنگی مذهبی حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بهمئی در پایان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری تصریح می نماید که : بررسی تاریخ انقلاب اسلامی اثبات می کند ملت ایران با برخورداری از هوشمندی و هوشیاری بی نظیر در عرصه ی مقابله با دشمن با اقدام به هنگام و حضور سرنوشت ساز در صحنه، نتیجه نبرد را به نفع خود رقم زده و مایه ی سربلندی و افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده است .

روابط عمومی هیئت فرهنگی مذهبی حضرت قمر بنی هاشم(ع)
شهرستان بهمئی

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.