مسلم مختاری

تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های مراسم حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت به صورت مجازی در شهرستان بهمئی

امسال برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان بهمئی به خاطر شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود. آیین بزرگداشت 9دی و گرامیداشت یکمین سالگرد سردار سلیمانی بدون تجمع مردمی با اجرای برنامه شاخص و محوری در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در بهمئی برگزار می شود.
کد خبر : 3874
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 13:56

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، امام جمهه شهر لیکک ، در جلسه هماهنگی برنامه‌های حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت و همچنین برگزاری یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ، امسال برنامه های ۹ دی ماه دهه بصیرت و میثاق با ولایت به خاطر شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود گفت : با گرامیداشت حماسه ۹ دی، بر زنده نگه داشتن این حماسه تاکید می کنیم و وحدت و همدلی همه‌ی نهاد‌ها، دستگاه‌ها و مردم ، برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، امری ضروری است، که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، خواستار برهم زدن این وحدت و همدلی هستند.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه ، آیین بزرگداشت ۹ دی و گرامیداشت یکمین سالگرد سردار سلیمانی بدون تجمع مردمی و با اجرای برنامه شاخص و محوری در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در بهمئی به بهترین نحو از طریق رسانه ها و فضای مجازی برگزار می شود افزود : نشست های بصیرتی مجازی به صورت وبینار( همایش اینترنتی) نیز از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی و مراسم گرامیداشت یکمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی است .
وی همچنین از برگزاری مسابقات مختلف ، جشنواره مجازی ، تبلیغات و فضاسازی میدانی و تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی در روز ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم با تاکید بر برگزاری باشکوه در فضای رسانه ای ، مراسم حماسه ۹ و یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ، در فتنه سال ۸۸ جبهه استکبار با طراحی‌ها و برنامه ریزی‌های پیچیده و با به کارگیری تمام امکانات و قوا با کمک عده‌ای از عناصر فریب خورده داخلی و وابسته ، سعی در براندازی نظام و انقلاب داشتند گفت: ملت ایران با هوشیاری و بیداری با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و با حضور حماسی و با شکوه خود در روز ۹ دی ماه بار دیگر از حریم ولایت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.
سرهنگ پسنده ، گفت : حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.
سنایی فرماندار بهمئی هم از آمادگی ادارات ، نهادها و دیگر دستگاه های شهرستان بهمئی در راستای برگزاری ویژه برنامه های این ایام به صورت مجازی خبر داد گفت : جمهوری اسلامی ایران در دوره های مختلف فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است که این اتفاقات به سربلندی ، پیشرفت و موفقیت کشورمان کمک چشمگیری کرده است.

محمد جهانی مسئول ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی شهرستان بهمئی، در این جلسه، با اشاره به اینکه، استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان جهت باکیفت برگزارکردن این مراسمات، مساجد، حسینه ها، هیئت های مذهبی و کانون های مساجد صورت می گیرد گفت : تولید محتوا و ارسال در فضای مجازی جهت استفاده همگانی، فضا سازی شهری با کمک ادارات ونهادهای فرهنگی علی الخصوص شهرداری، تبلیغات محیطی توسط ادارات ، برگزاری جلسات عزا، بصیرت افزایی پیرامون موضوعات ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و شهادت شهید فخری زاده و حماسه ۹ دی از طریق جلسات مجازی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید سلیمانی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.

در این نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهمئی ، ضمن بیان برنامه‌های خود، آمادگی خود را به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن ویژه برنامه‌های ۹ دی و گرامیداشت یکمین سالگرد سردار سلیمانی اعلام کردند.

فضاسازی شهری، نصب بنر‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی در خصوص حماسه ۹ دی و یکمین سالگرد سردار سلیمانی در خیابان‌ها و سر در ادارات، استفاده از ظرفیت‌ رسانه ها از جمله صداوسیما و فضای مجازی ، فعال بودن تشکل‌های دانشجویی، دانش آموزی، تشکل‌های مردم نهاد، روحانیان و ائمه جمعه در ارتباط با مردم از طریق فضای مجازی ، و نیز استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبین حوادث سال ۸۸ و فلسفه حماسه با شکوه ۹ دی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

مسلم مختاری :خبرنگار صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.