تاکید دادستان و فرمانده نیروی انتظامی بهمئی بر برخورد قاطع با متخلفان و برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان

امروز ، ماموران در این طرح تعدادی سلاح سرد کشف ، 3 نفر سارق دستگیر ، تعدادی اموال سرقتی ضبط ، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر ، 3 دستگاه خودرو توقیف ، بیش از 100 خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند
کد خبر : 22777
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 22:35

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،آغاز اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به همت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برگزارشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی ، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برنامه‎های ویژه پلیس در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت : دستگاه قضایی بهمئی و کارکنان نیروی انتظامی به همراه مجموعه بسیج ناحیه مقاومت این شهرستان ضمن تاکید فراوان و اهتمام ویژه به تامین امنیت عمومی ، برخورد با مخلان امنیت ، برخورد قاطع با حاملان انواع سلاح سرد و گرم و مزاحمان نوامیس ، با تلاش شبانه روزی در راستای برقراری نظم و امنیت ، با هر گونه سو استفاده قانون شکنان مقابله و با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهند کرد.

عبدالله حبیبی منش از برخورد قاطع با هرگونه تهدید امنیت مردم و مظاهر علنی ضد امنیت خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی بهمئی و پلیس با افرادی که موجب مختل شدن امنیت اجتماعی و اخلاقی شده و یا در انظار عمومی اقدام به ایجاد رعب و وحشت قشرهای مختلف می کنند برخورد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ، هر چند دستگاه قضا و پلیس با مردمی که در راستای ایجاد امنیت در حوزه های مختلف تلاش می کنند همکاری و برخورد مناسبی خواهد داشت گفت : مخلان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان بهمئی باید بدانند نیروهای قضایی و مجموعه نیروی انتظامی به هیچ عنوان با آنها مدارا نخواهند کرد ، فقط اینکه آنها خواستار زندگی آرام در کنار مردم باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه رعایت قانون و امنیت خط قرمز این نهاد است و افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد یا گرم کنند قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد گفت : برخورد جدی و قاطعانه با افرادی که با سلاح گرم و سرد مرتکب جرائم خشن شده و همچنین رانندگانی که اقدام به حمل انواع سلاح می کنند و یا با شیشه دودی و پلاک خودروی مخدوش و از طریق حرکات غیر متعارف موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌شوند، در این نهاد در دستور کار خواهد بود.

حبیبی منش به اشخاص و گروهایی که به شیوه های گوناگون تلاش در ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی جامعه دارند هشدار داد و ادامه داد : دستگاه قضائی شهرستان و پلیس بهمئی با قاطیعت باهرگونه رفتار و حرکات قانون شکن و هنجارشکنانه برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت : امروز در اولین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ، این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که دراین طرح با مخلان امنیت ، برهم زنندگان نظم عمومی ، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی ، با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، ۳ نفر سارق دستگیر ، مقادیری اموال سرقتی ضبط ، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر ، ۳ دستگاه خودرو توقیف ، بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

گفتنی است در اجرای این طرح که به همت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و مجموعه بسیج و سپاه پاسداران بهمئی اجرا شد، متخلفان و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی می شوند.

مسلم مختاری خبرنگار ونماینده صداوسیما

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.