۰ نظر
۱۲۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

تا زمانی که مشکلات را به برجام گره می‌زنند و منتظرند غرب برای ما مشکل حل کند اقتصاد نمی‌چرخد

در پنج سال اخیر رهبر معظم انقلاب مکرر مسئله تولید و اشتغال را در شعار سال جای داده‌ و مورد تأکید قرار می‌دهند.
کد خبر : 6164
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 8:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با تبیین نامگذاری سال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: در پنج سال اخیر رهبر معظم انقلاب مکرر مسئله تولید و اشتغال را در شعار سال جای داده‌ و مورد تأکید قرار می‌دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این رویکرد نشان می‌دهد تولید و اشتغال به عنوان مهمترین مسائل کشور باید مد نظر مسؤولان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: نکته مهم در شعار سال اهمیت مسئله تولید به عنوان شاه کلید رفع مشکلات و تحقق اهداف اقتصادی است یعنی رفاه، اشتغال، کنترل تورم، رفع فقر و محرومیت و تبعیض با تولید حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه خنثی سازی تحریم‌ها، اقتدار اقتصادی امنیتی و نظامی ما با تولید محقق می‌شود، گفت: از مهمترین مقدمات شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی تولید است.

وی، ساختار غلط مقررات و فرهنگ اقتصادی ناصحیح حاکم بر کشور را از موانع پشتیبانی از تولید و پیشرفت دانست و افزود: شعار تولید محقق نخواهد شد مگر با فرهنگ کار و اشتغال.

حجت الاسلام وحدانی‌فر گفت: مردم به این باور برسند که کار فقط پشت میزی نیست مسوولان هم دست از شرطی کردن اقتصاد بردارند اقتصاد را به برجام و به غرب گره زدن از موانع تولید است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه اعتماد به جوانان، اقتصاد درون زا و اعتماد به ظرفیت داخل را از شروط رونق تولید برشمرد و افزود: تا زمانی که مشکلات را به برجام گره می‌زنند و منتظرند غرب برای ما مشکل حل کند اقتصاد نمی‌چرخد.

وی، چرخ اقتصاد را وابسته به رونق تولید دانست و گفت: مسؤولان اجرایی برنامه‌ریزی مجلس پشتیبانی و قوه قضائیه موانع را بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.