۰ نظر
۳۶۵ بازدید

بمناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت

فاضل ریحان نسب

تجدید میثاق مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه بهمئی و جمعی از فرهنگیان مدرسه شهید سلیمانی با شهدا

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم جهانگیر آشنا مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی به همراه معلمان و دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید حاج قاسم سلیمانی مسکن مهر، با حضور در گلزار مطهر شهدا سایت اداری شهرستان بهمئی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 70015
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 23:46

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم جهانگیر آشنا مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی به همراه معلمان و دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید حاج قاسم سلیمانی مسکن مهر، با حضور در گلزار مطهر شهدا سایت اداری شهرستان بهمئی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

سرگرد جهانگیر آشنا در این مراسم در سخنانی با ادای احترام به امام(ره) و شهید مطهری، اظهار داشت: انتخاب روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم، تکلیف بزرگی بر گردن معلمان ایجاد کرده است.

آشنا افزود: یکی از کارکردهای آموزش و پرورش در دنیا انتقال فرهنگ است و آنچه که بیشتر مخاطب فرهنگ است آموزش و پرورش بوده و زیرساخت سرمایه‌ انسانی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: در سپاه پاسداران خود را مکلف می‌دانیم اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شهید مطهری را در تار و پود فعالیتهایمان وارد کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان اضافه کرد: در این جا اعلام می‌کنم دست تمام فرهنگیان را می‌بوسم  و یقین دارم صلاحیت‌ها و انگیزه معلمان افزایش پیدا خواهد کرد و آنها خواهند توانست نسل آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در آینده در خدمت امام و رهبری قرار دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.