مسلم مختاری

تجدید میثاق و ادای احترام به شهدای بخش ممبی ، حضور مسئولان و پیگیری مشکلات روستاها و مردم و تذکرات جدی فرماندار به مسئولان

فرماندار بهمئی در جمع گسترده مردم بخش ممبی ، علاوه بر تاکید جهت رفع مشکلات طرح ها ، روستاها و مردم این بخش ، سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم این منطقه پذیرفتنی نیست
کد خبر : 18587
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 22:11

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ فرماندار بهمئی که در آغاز کار خود برای پیگیری و آشنایی با مشکلات ، پیشنهادات و خواسته های مردم روستاها و مراکز بخش ها در این شهرستان ، سفر به روستاهای دور آفتاده ، مراکز بخشها ، دهستانها و روستاها را در دستور کار خود قرار داده است ، امروز با حضور در جمع مردم ممبی علاوه بر پاسخگویی به سوالات و خواسته های اهالی ، جهت رفع مشکلات طرح ها ، روستاها و مردم این بخش ، تاکید کرد و گفت : تمامی مشکلات این بخش در حوزه های مختلف به دقت و با حضور مسئولان و کارشناسان بررسی خواهد شد و تمهیدات لازم اتخاذ می شود.
علی محمدی که این سفر را با حضور بر گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق و ادای احترام به شهدای بخش ممبی آغاز کرده بود ، با اشاره به اینکه سهل انگاری در زمینه خدمت به مردم این دیار پذیرفتنی نیست و هر مسئول موظف است که مطالبات مردم در حوزه کاری خود را با جدیت پیگیری کند افزود : با همکاری مردم این منطقه درصدد رفع مشکلات مختلف این بخش خواهیم بود و اولویت ما رضایت مندی اهالی و مردم منطقه است.
وی مردم دیار ممبی و حوزه رود تلخ را مردمانی پرتلاش ، صادق ، زحمت کش و ولایتمدار برشمرد و گفت : در راستای خدمت رسانی به این حوزه ها در زمینه های مختلف فرهگی ، اجتماعی ، عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

بخشدار ممبی، گفت :نامناسب بودن زیرساخت‌های لازم در زمینه راه، فیبر نوری و پروژه های عمرانی نیمه تمام از جمله سد ایلی آباد، طرح تغذیه مصنوعی تنگ سندان، شروع گازرسانی به رودتلخ و بهره مند شدن مناطق پراکنده در حوزه ممبی از نعمت گاز با توجه به‌ متصل شدن بخش ممبی به شبکه گاز سراسری و بهره برداری از پروژه گازرسانی در روزهای آتی و شروع علمک گذاری در مناطق مسکونی که کار شبکه گذاری و لوله کشی گاز انجام شده است از مهمترین مطالبات و خواسته های اهالی این منطقه است.

سلمان ارنواز، مشکل راههای مواصلاتی بخش از جمله تعطیل ماندن پروژه بهسازی ۳راهی سرآسیاب ممبی، روکش آسفالت محور سرآسیاب پس باغ ممبی
، تکمیل جاده مواصلاتی رودتلخ به استان خوزستان ، آسفالت راههای روستایی ایلی آباد، بنه پیر و پهنوک، نبود برخی ادارات در سطح بخش و لزوم استقرار نمایندگی و واحدهای اداری در مرکز بخش از جمله آب و فاضلاب، دامپزشکی، پست بانک ،راهداری و دیگر نهادها را از دیگر مشکلات، خواسته ها و مطالبات اهالی برشمرد و خواستار تسریع در خدمت رسانی به اهالی ممبی و رود تلخ شد.

علی سینا والی اصل رئیس شورای بخش ممبی ضمن تبریک انتصاب شایسته علی محمدی به سمت فرماندار بهمئی وتقدیر از زحمات حکمت الله سنایی فرماندار پیشین،مشکل اساسی بخش ممبی را راه ارتباطی تنگه ماغر به بخش ممبی عنوان کردند و گفت: این راه ارتباطی و خصوصآ پروژه نیمه تمام این مسیر ارتباطی باجدیت پیگیری وعملیاتی شود.

والی اصل همچنین راه های ارتباطی پهنک،بنه پیر،سیدصالح وایلی آباد و دیگر راه های روستایی را از مشکلات عمده مردم این روستاها عنوان کردند.

وی همچنین نبود ادارات بخش ازجمله اداره دامپزشکی را باتوجه به وجود دامداران بسیار این منطقه ضروری دانستند و درادامه به ایراد مشکلات مخابراتی وقطع ارتباط اپراتورهای تلفن همراه در موقع قطعی برق اشاره کرد و خواهان جای گذاری باطری های شارژی در محل مخابرات مرکزی روستای دره خرزهره بود.

والی اصل همچنین ضمن تشکر از خدمات جهادکشاورزی و مرکز بهداشت ودرمان بخش ممبی به فرماندار گفت که با اجرای عدالتی ملموس وفراگیر در حوزه استحفاظی شهرستان بهمئی حدآکثر تلاش و کوشش خود را در انتصاب مدیرانی دلسوز و کارآمد با رعایت اصل شایسته سالاری به عمل آورد.

جمعی از مردم ممبی هم با بیان مطالب مختلف حمایت خود را از فرماندار محترم در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات اعلام کردند و ابراز اُمیدواری کردند که با مساعدت همدیگر زمینه را برای آبادانی منطقه فراهم کنند.

همچنین در پایان این نشست تعدادی از مردم بخش ممبی ، علاوه بر نشست عمومی، به صورت جداگانه با فرماندار شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.
گفتنی است در این برنامه تعدادی از مسئولان هم حضور داشتند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.