۰ نظر
۱۶۲ بازدید

داودطلوعی مطلق

تجلیل از پرسنل حوزه روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز جهانی روابط عمومی/درخشان:روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران ،کارکنان و جامعه است

روابط عمومی تعامل سازنده بین کارکنان، مدیران و جامعه است و نقش موثری در توسعه و ارتقای جایگاه این اداره کل بر عهده دارد.
کد خبر : 52665
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:07

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران این حوزه بیان داشت.: یکی از مشکلات عمده روابط عمومی ها مشکل ساختاری روابط عمومی ها در نظام اداری است،به طوریکه در اعتبار سازمانها به سطح استانها جایگاه روابط عمومی صرفا به یک پست کارشناس عادی بدون حق مدیریت و سایر مزایا شده است. و بخشی از بی انگیزی موجود در روابط عمومی به همین موضوع برمی گردد.

متولی فرهنگ و هنر با بیان نقش و جایگاه روابط عمومی ​در ایجاد ارتباط بین مدیران و جامعه افزود:روابط عمومی تعامل سازنده بین کارکنان، مدیران و جامعه است و نقش موثری در توسعه و ارتقای جایگاه این اداره کل بر عهده دارد.

امین درخشان در این جلسه توجه ویژه روابط عمومی به اطلاع رسانی در حوزه های مختلف هنری و فرهنگی و ایجاد تعامل و گفتمان با دیگر حوزه ها را خواستار شد.

با اهداء لوح سپاس از زحمات و خدمات کارکنان حوزه روابط عمومی تجلیل به عمل آمد. ​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.