مسلم مختاری

تجلیل از ۸ خانواده شهید ، جانباز و آزاده ارتش با حضور فرمانده تیپ ۳۷ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

در مراسمی از 8 خانواده معظم شهید ، جانباز و آزاده ارتش و 8 نفر از فعالان فرهنگی ، رسانه ای شهرستان بهمئی با حضور فرمانده تیپ 37 زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد
کد خبر : 7514
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 12:28

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن قدردانی از نقش مردم شهرستان بهمئی در دوران هشت سال دفاع مقدس و تاثیر بی بدیل خانواده معظم شهدا و شهدای ایران اسلامی در اعتلای ارزش‌های اسلامی ، امنیت کشور را مدیون رشادتها و از خودگذشتگی های شهدای این مرز و بوم دانست و گفت: ایثار و بذل جان در راه عقیده و دفاع از میهن افتخاری بسیار بزرگ است و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی نیز مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان است ، عملی که مردمان دیار بهمئی با موفقیت از آن سربلند بیرون آمدند.

سرهنگ زرهی عباس عطاءالهی با تقدیر از تلاشهای اداره بنیاد شهید و اُمور ایثارگران بهمئی در راستای تکریم و خدمت به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، با اشاره به اینکه ، بهمئی به غیرت و مردانگی شهره است و این برکسی پوشیده نیست افزود : شهدای بهمئی و فرزندان فداکار این منطقه ، با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده و عزت، اقتدار و استقلال و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی به نقش ارزنده و موثر ارتش و شهدای آن در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی برای حفظ تمامیت ارضی کشور شبانه روز در هوا، زمین و دریا بیدار و آگاه هست و اجازه خودنمایی و عرض اندام به هیچ متجاوزگری را نداده و نخواهند داد.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریانِ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای والامقام زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است گفت: خانواده معظّم شهدا از افتخارات کشورند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهدا هستند وآحاد ملت وظیفه دارند قدردان خون شهدا و خانواده‌های معظم آنان باشند.

سرهنگ زرهی عباس عطاءالهی ، با تجلیل از نقش والدین شهدا ، آنان را اسوه‌های صبر و صلابت و مقاومت ذکر کرد و با بیان اینکه باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم ادامه داد : شهدا به عنوان سند‌های افتخار ایران اسلامی هستند که به برکت مجاهدت این شهیدان درخت انقلاب به ثمر نشسته و ماندگار است و همچنان پر قدرت به راهش ادامه خواهد داد.

وی گفت : امنیت کشورمان به برکت خون شهدا ، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر و همیشه درصحنه می باشد.

نصرت اله سالاری مسئول حراست بنیاد شهید و اُمور ایثارگران شهرستان بهمئی از حمایت ها و پشتیبانی های ارتش جمهوری اسلامی ایران و تکریم خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان و همراهی مسئولان و مردمِ شهرستان در برنامه ها و مناسبت های تقدیر و تشکر کرد و خواستار رسیدگی هرچه بیشتر ، ادامه روند سرکشی ها و بررسی و رفع مشکلات این قشر عزیز شد.

در این مراسم همچنین از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی امام جمعه لیکک ، سید محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران ، سرهنگ علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، سرهنگ نورالله تقوی نژاد فرمانده نیروی انتظامی بهمئی ، الماس عابدی معاون فرماندار بهمئی ، حجت الله فروزی رئیس اداره بنیاد شهید بهمئی ، نصرت الله سالاری حراست بنیاد شهید بهمئی ، مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما با اهدائ لوح سپاس قدردانی شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۸۰۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که از این تعداد ۲۲۷ شهید متعلق به ارتش جمهوری اسلامی می باشد.

ایل بهمئی ۷۰۰ شهید ، شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است که ۱۱ شهید این شهرستان از ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشند.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.