داود طلوعی مطلق

تشریح برنامه های کمیته امدادامام خمینی (ره) اداره لیکک درماه مبارک رمضان

رزمایش «اطعام مهدوی ـ افطاری ساده» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد و گروهای جهادی اجرا می شود.
کد خبر : 30423
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 14:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا رئیس کمیته امداد اداره لیکک با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان، گفت: رزمایش «اطعام مهدوی ـ افطاری ساده» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد و گروهای جهادی اجرا می شود.

رسول جهاندیده ،گفت: پویش اطعام مهدوی با هدف توزیع غذای گرم و جیره خشک و همچنین حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در رئوس برنامه های این نهاد است.
وی با بیان اینکه پویش اطعام مهدوی در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان دو سال پیش راه‌اندازی شد و امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است،افزود: این پویش به منظور هدایت کمک‌های مومنانه در جهت تامین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی وجهادی، هیات‌های مذهبی، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.
تمام مراحل طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و مطابق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.
رئیس کمیته امداد اداره لیکک با قدردانی از همراهی همیشگی خیّران و مردم نیکوکار با کمیته امداد در سنوات گذشته،خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۵۹۲-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری #۰۷۴۵*۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در قالب طرح « اطعام مهدوی و افطاری ساده» است نظر گرفته شده است.
وی درپایان گفت: در لیالی قدر نیز پایگاه‌های امداد در سراسر استان جهت ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ایجاد می شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.