۰ نظر
۱۰۸ بازدید

تشریح و تبین آخرین ضوابط و بخشنامه های ابلاغی در حوزه نظام فنی و اجرایی کشور

نشست شوراي فني استان كهگيلويه و بويراحمد با حضور؛ شاهيني رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، روستا؛ معاون هماهنگي امور عمراني و ساير اعضا برگزار شد.
کد خبر : 67730
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 11:27

 


به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور؛ شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، روستا؛ معاون هماهنگی امور عمرانی و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه آخرین ضوابط و بخشنامه های ابلاغی در حوزه نظام فنی و اجرایی کشور تشریح و تبیین شد. از جمله موضوعات و موارد تشریح شده: پاسخ استعلام از امور نظام فنی و اجرایی در خصوص ارزیابی کیفی مناقصه‌گران و حداقل تعداد مناقصه‌گران از فهرست کوتاه مناقصات عمومی، نحوه استعلام از سازمان برنامه و بودجه در موارد ابهام در مفاد ضوابط و بخشنامه‌های فنی، نحوه خرید خدمات مشاوره و تعیین حق الزحمه نظارت، اصلاحیه ماده ۲۴ آیین نامه خرید خدمات مشاوره و شرایط مشاوران حقیقی و حقوقی برای ارائه خدمات در حدود ۳۰ درصد حد نصاب معاملات و بیش از آن تا سقف نهایی معاملات متوسط بود.
در ادامه جلسه با اجرای یک پروژه امانی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز تعیین ۶ دستگاه اجرایی جدید برای ادامه چند پروژه قبلی که یک فاز از عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده موافقت گردید.
در ادامه جلسه موضوع فسخ پیمان تعدادی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.