۰ نظر
۲۹۶ بازدید

مسلم مختاری

تشکیل اولین کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان بهمئی

در اولين جلسه كميسيون پیشگیری از سرقت در شهرستان بهمئی، بر لزوم آگاه سازی مسئولان و شهروندان به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از سرقت تاکید شد.
کد خبر : 18526
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 13:33

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در ولین کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی برگزار شد گفت : تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان صورت خواهد گرفت.

علی محمدی با بیان اینکه، مهمترین هدف تشکیل کمیسیون پیشگیری از سرقت همکاری و تعامل مجموعه هادرمدیریت،کنترل و مهار ای‌گونه جرایم و آگاه سازی شهروندان از عوامل مهم پیشگیری از این جرم است افزود: تعامل، وحدت،یکدلی در بین نیروهای پلیس وتعامل این مجموعه باادارات شهرستان موجب ایجادامنیت پایداروکاهش چشمگیر جرائم در این شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، مردم شهرستان، خود را از پلیس جدا نمی دانند وبرای حفظ این امنیت و نظم همکاری را دارند گفت : انجام برنامه ها و اقدامات گوناگون باید بر مبنای افزایش ضریب ایمنی و امنیت اجتماعی باشد و ارتقای امنیت را در پی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این جلسه گفت: متأسفانه آمار‌ها نشان می‌دهد که سرقت های مختلفی در نقاط مختلف شهرستان از جمله ادارات، نهادها، بویژه دکل ها و تجهیزات اداره برق صورت گرفته است که می طلبد مسئولان به منظور ایمنی بیشتر در حوزه کاری خود و در این زمینه مسائل امنیتی را رعایت کنند.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه، سرقت تبعات اجتماعی بالایی دارد و در برخورد با این معضل اجتماعی، باید رویکرد‌های اقتدارگرایانه و اثربخش داشته باشیم افزود : برخی از سارقان، بارها دست به سرقت می‌زنند و برخی از این افراد معتاد هستند و در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد، باید اقدام مفید تری صورت گیرد و بخش حمایت‌های اجتماعی باید فعال شود.

وی با بیان اینکه، ماشین های ضایعاتی ها، در حال تولید پرونده برای پلیس و دستگاه قضا هستند و باید ساماندهی شوند گفت : افزایش سرقت از مغازه‌ها هم افزایش داشته است که نیازمند توجه جدی تری است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، در زمینه سرقت اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با تسلیت درگذشت معلمی فرهیخته، خبرنگاری جسور و مردمی، سید حمدالله خواهش نیک گفت : ضایعه بزرگی در حوزه فرهنگی و هنری استان به خاطر فقدان این عزیز اتفاق افتاده است.

غلامعلی مویدی با اشاره به بحث امنیت و جلوگیری از سرقت در حوزه مدارس گفت : متاسفانه طی سالهای گذشته سرقت های مختلفی در مدارس شهری و روستایی رخ داد که آسیب جدی به حوزه اموزش و پرورش زد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه ادارات، نهادها و دستگاه ها بتوانیم امنیت لازم را در مدارس شهرستان برقرار کنیم.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق : پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.