۰ نظر
۱۵۵ بازدید

افتخاری دیگر برای فرهنگ وهنر استان کهگیلویه وبویراحمد:

تقدیر رئیس سینمایی کشور از “مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ استانها در سطح کشور

در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها رییس سازمان سینمایی کشور از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر استانی در ارزیابی سال 1401 تقدیر کرد.
کد خبر : 53055
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 6:58

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،همایش سراسری مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روئسای سازمان ها و معاونین وزیر در تهران برگزار و ادارات کل برتر در ارزیابی سال ۱۴۰۱ سازمان سینمایی کشور تحلیل شد.
محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با تقدیر از فعالیت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در سال گذشته افزود: علی رغم مشکلات متعددی که در حوزه استانها بوده شاهد تلاش های چشمگیری در آستانها بودیم .

وی با تقدیر از همه ی اهتمام جدی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها گفت : مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های فارس ، خراسان رضوی ، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی در ارزیابی صورت گرفته سازمان به عنوان دستگاه برتر استانی انتخاب و امروز از آنها تقدیر می شود.
خزاعی همچنین با اشاره به سفرهای استانی در سال گذشته بیان کرد: کارهای خوبی در برخی استانها با همکاری استانداری ها آغاز شد که ضرورت دارد برای به نتیجه رسیدن این هدف مهم تلاش مضاعف صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.