داود طلوعی مطلق

تقدیر رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی از مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی از مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای سرگشاده از نوحه سرایی وی در روز عاشورای حسینی تقدیر و تشکر کرد
کد خبر : 780
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 13:26

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سید وحید الدین چام پور،رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی از مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی س از نوحه سرایی وی در روز عاشورای حسینی تقدیر و تشکر کردمتن پیام به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر کلانتری استاندارد محترم استان کهگیلویه و بویراحمد سلام علیکم

 محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می گذرد ،یاد رشادت، پایداری، عدالت خواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وهفتاد ودو پایمرد صحرای کربلا در دلها جان گرفت .

حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت بهانه‌ای نیابد. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد. نام آنانی که در معراج کربلا تن به خاک سپردند و به افلاک پر کشیدند بعد از گذر قرن ها همچنان بر تارک تاریخ می درخشد.

 حال و هوای این ایام ، عاشقان اباعبدالله علیه السلام را بی تاب کرده و در لبیک به ندای (هل من ناصر ینصرنی) و سوگ و ماتم می نشینند، بغض ها گلوی محبین حضرتش را می فشارند و قلوبشان  تنگ و نالان شده به این نوا شنیده می شود.

جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور شما در مراسم روز عاشورای حسینی در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام شهر یاسوج و مداحی بسیار شیوا و دلنشینت دل اکثر محبین اهل بیت علیه السلام را خوشحال و نشان از عشق و ارادت شما و به این خاندان عصمت و طهارت است و به قول معروف( شما غم ومهر حسین را با شیر از مادر گرفتی) که چنین در رسای جوانان بنی هاشم ناله سر دادی .خداوند به حق مادر سادات این خادمی را از شما نگیرد و همیشه در این مسیر با بصیرت حرکت نمایید و مسائل حزبی و جناحی و صندلی ریاست و حاکمیت ذره ای از این اخلاص را کمرنگ ننماید.

در پایان ضمن توفیق و سربلندی حضرتعالی از خداوند منان در همه مراحل زندگی بدینوسیله رسما از شما دعوت میشود که عضو افتخاری کانون مداحان شهرستان بهمئی شوید تا مایه دلگرمی جوانان این شهرستان و استان و مرز و بوم ایران اسلامی باشید

ارادتمندشما خادم الحسین،سید وحید الدین چام پور- رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.