۰ نظر
۳۶۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

تقدیر مسئول هیئت فرهنگی و مذهبی رهروان حسینی و زینبی شهرستان بهمئی از استقبال مردم این دیار و برگزاری یادواره باشکوه

استقبال بی نظیر موکبهای هیئتهای شهرستان در روز استقبال از خانواده شهید نوروزی دربهمئی
کد خبر : 32409
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 0:55

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ متن پیام محمد بهمئی؛ مسئول هیئت فرهنگی و مذهبی رهروان حسینی و زینبی این شهرستان به شرح زیر است:

خداوند در قرآن می‌فرماید: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ اَمْواتاً بَلْ اَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»؛[۱] [اى پیامبر!] هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند.

از هیات مذهبی ، کانون مداحان شهرستان بهمئی ؛ خانواده شهدا و جانبازان ؛ تیپ نیروهای مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) و تمامی نهاد های انقلابی ؛ امنیتی ؛ مردمی و اداری در یادواره و استقبال بی نظیر ازمادر وخانواده شهید حسین نوروزی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

از حضور جانشین تیپ نیروهای مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی (ع ) در موکب مدافعان حرم شهرستان بهمئی وسایرموکب های مراسم شهید حسین نوروزی قدردانی و تشکر فراون میشود.

ذاکر دلسوخته اهل بیت ( ع ) و مسئول هیئت رهروان حسینی و زینبی و نائب رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی در پیامی با اشاره به اینکه مردم بهمئی عزتمندانه، تصویری ناب از این مراسم به یادگار گذاشتند از همکاری سرداررفیق دوست فرماندهی تیپ نیروهای مخصوص بهبهان جهت کمک به یادواره و برپایی موکب وحضور جانشین ایشان جناب سرهنگ اسحاق پی سپار در جمع مدافعان حرم به مناسبت استقبال از خانواده شهید حسین نوروزی و یادواره این شهید بزرگوار نیز قدر دانی کرد.

بهمئی نژاد ، حضور پر شور و شعور قشرهای مختلف را در این مراسم باشکوه ستود و در پیامی جداگانه تشکر ویژه از تمامی هیئات فرهنگی ومذهبی و کانون مداحان در پذیرایی ویژه ؛ اجرای سرود ؛ فضا سازی ؛ پخش نماهنگ ؛ دلنوشته ؛ دعوت و ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری که یکی از رکن های اصلی و اساسی این برنامه بزرگ و عزتمند و پرافتخار در ایل بهمئی بشمار می‌رود و سالیان سال باید از این مراسم یاد کرد بصورت ویژه تقدیر نمود و در پایان از حضور عزتمند و غرور آفرین مردم شهید پرور و مهمان نواز ایل بهمئی زن و مرد خاصه پیر و جوان و نوجوان و نونهال شهرلیکک همچنین نهادهای انقلابی ؛ امنیتی ؛ اداری ؛ خبرنگاران ؛ تقدیر به عمل آورد و آرزوی سلامتی وطول عمربا عزت برای این ظرفیت های عظیم فرهنگی که بار برنامه های شهرستان را بدوش می کشند نمودند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.