استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بهمئی

داودطلوعی مطلق

تقدیم پیام رئیس جمهور به خانواده شهیدان خوب و تجلیل از همسر و مادر شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ ع در بهمئی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به منظور تقدیم پیام رئیس جمهور به خانواده شهیدان خوب و تجلیل از همسر و مادر شهیدان هوشنگ و امید خوب از  خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) ، در شهرستان بهمئی دیدار کرد.
کد خبر : 45017
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 21:28

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و دیدار با خانواده شهیدان هوشنگ و امید خوب ، پیام ویژه آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور را به همسر و مادر شهید ان خوب از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ ع، ابلاغ کرد.

احمد زاده در این دیدار که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر ، به همراه جمعی از مسئولان از جمله امام جمعه شهر لیکک ، فرماندار شهرستان بهمئی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، دادستان بهمئی و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ، با خانواده شهیدان هوشنگ و امید خوب صورت گرفت ، ضمن تبریک سالروز ولادت بزرگ بانوی اسلام و بزرگداشت مقام مادر گفت : حامل سلام ویژه ریاست محترم جمهور به شما هستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، در دیدار با خانواده  این شهیدان در شهرستان بهمئی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ایران اسلامی گفت: مهمترین رسالت تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر است که در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه بسیار موثر است.

احمد زاده با بیان اینکه ، امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم است مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی های شهدا و مقاومت خانواده آنان است  و گفت: خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر استقامت ، پایداری و عمل به رسالت الهی خود سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند.

وی با تقدیر از خانواده های معظم شهدا در این شهرستان ، بر رفع و پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: شهدا با تکیه بر معنویات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی پاسداری کرده اند و جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

در پایان این آیین ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نیابت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی ز خانواده های شهدای حادثه تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ حرم حضرت شاهچراغ (ع) و شهدای امنیت تجلیل کرد.

شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم اسلام کرده است.

در این دیدار یاد و خاطره شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) گرامی داشته شد.

هوشنگ خوب ۶۴ ساله به همراه فرزندش امید خوب ۳۲ ساله از شهر لیکک شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این حرم را به رگبار بست.   این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است.

عامل این حمله تروریستی در بیمارستان به هلاکت رسید و عامل دوم این عملیات پس از دستگیری با اعتراف به انجام شدن جنایت در حرم شاهچراغ (ع) از سوی گروه تروریستی داعش گفت: از نگاه این گروه تکفیری، زمان اغتشاشات بهترین موقع برای عملیات در ایران بود و شیراز به عنوان محل انجام عملیات تعیین شد.

پیش از این، وزارت اطلاعات ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در دومین اطلاعیه خود پیرامون حادثه تروریستی شاهچراغ با اعلام اینکه تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری وابسته به گروه داعش دستگیر شده‌اند، اعلام کرد: این تروریست‌ها در استان های فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرزهای شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند.

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.