۰ نظر
۲,۰۵۴ بازدید

مسلم مختاری

تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهمئی + تصاویر

رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهمئی معرفی شد
کد خبر : 55062
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 12:49

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی منابع طبیعی کهگیلویه بویراحمد ، رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری بهمئی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی منابع طبیعی کهگیلویه بویراحمد امروز در مراسمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی را معرفی کرد.

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی منابع طبیعی کهگیلویه بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه ، اساس مدیریت دستگاههای اجرایی در شهرستان بر مبنای تعامل و همکاری با مردم و استفاده از ظرفیتهای قانونی به نفع منافع عموم شهروندان است گفت : مدیران و نیروهای مختصص جز سرمایه های انسانی دستگاههای اجرایی هستند که باید در پست های بالاتر از تجربیات و دانش آنها استفاده شود.

خسروی مهر در این مراسم با تأکید بر اینکه  اراضی ملی و منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم است و بایستی نسبت به پاسداری از آن اهتمام و جدیت داشته باشید، افزود: باید از سوء استفاده‌ها و تخریب‌های صورت گرفته جلوگیری به عمل آید و به جد پیگیری و برخوردهای لازم انجام گیرد.

وی از زحمات و تلاش های مهدی نصیری رئیس قبلی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی قدردانی کرد.

در این مراسم زینب بابایی آب الوان به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی معرفی و از تلاش‌های مهدی نصیری رئیس پیشین این اداره تجلیل شد.

زینب بابایی آب الوان ، دارای دو مدرک کارشناسی ارشد ، کارشناسی  ارشد سازه های آبی و کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست و دارای مدرک کارشناسی مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری می باشد.

وی سابقه ۱۱ سال فعالیت در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی ، ۴ سال معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی ، ۳ سال مسئول حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهبهان در استان خوزستان را در کارنامه خود دارد.

مسلم مختار

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.