۰ نظر
۵۸ بازدید

توهم وجود کشوری به نام اسرائیل را تمام خواهیم کرد

عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با تأکید بر اینکه اگر رژیم صهیونیست قصد عملیات دیگری به منافع ما داشته باشد جمهوری اسلامی در پاسخ عملیات ده برابری انجام خواهد داد، گفت: در مرحله بعد هدفمان نه صرفا رژیم غاصب بلکه پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه در خطرند؛ این هماهنگی دیپلماسی و میدان است.
کد خبر : 69782
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 16:49

حج

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: در آستانه سالروز تأسیس سپاه سرافراز اسلام هستیم در روزهای عزت، غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران در روزهایی که دنیا شاهد عملیات وعده صادق توسط سربازان امام زمان فرزندان رهبری در سپاه رشید اسلام هستند خدای عزیز را بابت داشتن سپاه عزیز شاکریم این نعمت الهی است هرچه شکر کنیم بر این نعمت کم است.

امام جمعه کهگیلویه با تبریک عملیات تنبیهی اخیر در واکنش به جنایت رژیم صهیونیست،با اشاره به اینکه متخصصان دنیا از تحلیل این کار سترگ در عجب‌اند به تبیین نکات مهم و راهبردی در رابطه با این عملیات پرداخت.

وی با بیان اینکه این عملیات تهاجم نبود بلکه پاسخ به یک تهاجم بود، تصریح کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود هدف زدن پایگاه‌های مشخص بود دو هدف مشخص داشت قرار بود پهپاد و موشک‌ها گنبد آهنین را مختل کنند تا موشک‌ها پایگاه‌های رژیم را از بین ببرند که الحمدلله محقق شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت:طبیعی بود با این هجم گسترده دفاع برخی از پهبادها سرنگون شوند اما حداقل هفت موشک با تدبیر سپاه از لایه‌های متعدد پدافندی عبور کرد و مهمترین پایگاه حفاظت شده دنیا را مورد هدف قرار داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: ایران موفق به عبور از گنبد آهنین شد و معاملات دنیا را به هم ریخت،این عملیات تحقیر بی‌سابقه رژیم صهیونیست بود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه عملیات معادلات اسراییل را به هم زد،افزود:مشخص شد نه اسراییل بلکه پدافندهای مهم دنیا نتوانست کاری کند.

وی با اشاره به منحصر بفرد خواندن عملیات از سوی رئیس جمهور امریکا، بیان کرد: عملیات ما مبتنی بر اخلاق اسلامی بود صرفا مراکز نظامی مورد هدف بود و تنبیهی در مقابل تمامی قدرتهای دنیا بود.

امام جمعه مرکز شهرستان گفت:بودجه نظامی کشورهایی که در مقابل ما ایستاده بودند ۵۰درصد کل بودجه کره خاکی است در حالی که بودجه نظامی ایران یک هشتادم بودجه اینهاست.

وی با اشاره به حجم عملیات و تعداد ادوات نظامی مورد استفاده در تنبیه رژیم غاصب گفت: یک انبارگردانی بود ما نه از سجیل و نه موشک‌های جدید استفاده نکردیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‎‌فر اضافه کرد:این عملیات ترس امریکا از ایران را ثابت کرد به التماس و خواهش افتاد بیش از ۴۰بار کشورهای منطقه رسما از ایران خواستند که نزند اما تنبیه شدندـافکار عمومی دنیا متوجه شد جمهوری اسلامی شعار نداد بلکه عملگراست.

وی با تأکید بر اینکه اگر رژیم صهیون قصد عملیات دیگری به منافع ما داشته باشد جمهوری اسلامی در پاسخ عملیات ده برابری انجام خواهد داد، گفت: صبر انقلابی ملت ما اندازه دارد ما چکمه سرباز صهیونیست بر سینه طفل بیگناه را دیدیم و صبوری کردیم اما آرام نخواهیم نشست در مرحله بعد هدفمان نه صرفا رژیم غاصب بلکه پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه در خطرند؛ این هماهنگی دیپلماسی و میدان است.

امام جمعه کهگیلویه گفت:توهم وجود کشوری به نام اسراییل باید تمام شود تمام خواهیم کرد به وعده ۲۵سال نخواهد رسید جهان اسلام را از وجود خبیث اینها پاک خواهیم کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.