داود طلوعی مطلق

جان مردم شهرستان بهمئی به دلیل نبود امکانات پزشکی و بیمارستانی به مخاطره افتاده است /نبود دکتر در درمانگاه رودتلخ و فوت یک نفر بخاطر تشنج/گریه های دکتربرای شهروندان فوت شده بخش ممبی

سهل انگاری مسئولان شهرستان همچنان ادامه دارد
کد خبر : 39552
تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 12:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،  ۲شهروند بهمئی ساکن بخش ممبی این شهرستان به دلیل مار گزیدگی جوان ۳۱ ساله و ایجاد تشنج در کودک ۵ ساله جان باختند.

جوان ۳۱ ساله بر اثر مارگزیدگی جان خود را ازدست داد ،طی هفته گذشته تا امروز ، این دومین قربانی مارگزیدگی و نیش عقرب در بخش ممبی شهرستان بهمئی است.

گفتنی است طی عصر دیروز کودک ۵ ساله اهل روستای مونگیره از حوزه رود تلخ بخش ممبی شهرستان بهمئی که دچار تشنج شده بود به درمانگاه منطقه رودتلخ مراجعه کردند که در نبود پزشک پس از اعزام دیر موقع در لیکک جان باخت.

همراه بیمار گفت: قراربود پزشک ساعت ۱۴به درمانگاه رودتلخ جهت درمان عمومی مردم به مطب خود مراجعه کند که متاسفانه طبق تماسهایی که مردم با پزشک مربوطه داشتند ، پزشک خبر از حضور خود تا  یک ساعت دیگر را می داد. ولی متاسفانه تاساعت ۱۸ عصر دیروز حاضر نشد.

وی گفت : خانواده بیمار، بیمار دچار تشنج را باموتورسیکلت به درمانگاه ممبی رساندند ولی متاسفانه بیماری که دچار تشنج شدید شده بود، پس از اعزام به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی فوت کرد.

گفتنی است هفته گذشته هم به علت عقرب گزیدگی و نبود دکتر و امکانات در درمانگاه رودتلخ یک پسر بچه ۱سال و ۷ماهه پس از اعزام به بهبهان جان خود را از دست داد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی بالغ بر ۵۰هزار نفر فاقد امکانات بیمارستانی ، کمبود پزشک ، امکانات دارویی و امکانات سخت افزاری پزشکی همچون نوار قلب رادیولوژی سونوگرافی و آزمایشگاه مجهز می باشد.

متاسفانه علی رغم همه درخواست ها و مطالبات به حق مردم شهرستان بهمئی تاکنون تسریع در احداث بیمارستان بهمئی صورت نگرفته است و معلوم نیست تا زمان تکمیل و بهره برداری این طرح باید شاهد چند قربانی دیگر باشیم.

گروه خبری عصر آشنا برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان مغفرت و رحمت الهی را مسئلت دارد.

مسلم مختاری خبرنگار ونماینده صدا وسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.